کد خبر : 1552403 | 18 شهریور 1397 ساعت 09:31 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

شکست انگلیس مقابل اسپانیا

واکنش مورینیو به درخشش شاگردانش در ویمبلی

در جریان بازی انگلیس و اسپانیا در قالب رقابتهای لیگ ملتها که در استادیوم ویمبلی برگزار شد، دوربین‌های تلویزیونی ژوزه مورینیو را در حالی شکار کردند که معلوم بود از بازی شاگردان یونایتدی‌اش بسیار راضی است.

واکنش مورینیو به درخشش شاگردانش در ویمبلی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم انگلیس و اسپانیا از رقابتهای لیگ ملتهای اروپا با شکست 2-1 انگلیسی‌ها در خانه به پایان رسید. اما اولین گل بازی در دقیقه‌ی یازده بازی توسط رشفورد به ثمر رسید. بعد از به ثمر رسیدن این گل که با همکاری زیبای دو بازیکن منچستریونایتد به ثمر رسید دوربین‌های تلویزیونی ژوزه مورینیوی حاضر در ورزشگاه را شکار کردند که از وضعیت چهره‌اش مشخص بود از بازیکنانش بسیار راضی است.


انگلیس در بازی دیروز نشان داد که عصر جدید فوتبال انگلیس آغاز شده است. با به پایان رسیدن جام جهانی و درخشش انگلیسی‌ها، حالا رسانه‌های این کشور و هواداران فوتبال انگلیسی بعد از تماشای بازی تیم ملی‌شان مقابل اسپانیا از آنچه دیده‌اند ناراضی هستند و می‌گویند ممکن است آنچه در جام جهانی روسیه باعث دلگرمی‌شان شده بود موفقیتی تصادفی بوده و نشان از روند رو به بهبود فوتبال این کشور نباشد.


با جایگزین شدن رقابتهای موسوم به لیگ ملتها که قرار است جایگزین بخش اعظم بازی‌های دوستانه باشد، یاران گرت ساوت‌گیت در اولین قدم در خانه‌ی خود به مصاف اسپانیا رفتند. سه‌شیرها بازی را خوب شروع کرده و در همان دقایق اول 1-0 از حریف پیش افتادند. لوک شاو بازیکن یونایتد که بعد از یک غیبت طولانی به تیم ملی بازگشته بود هم‌تیمی‌خود در یونایتد، مارکوس رشفورد را صاحب توپ کرد تا اولین گل بازی به ثمر برسد.


این برای ژوزه مورینیو، سرمربی یونایتد که در ورزشگاه حاضر و روی سکوها نشسته بود لحظه‌ی دل‌انگیزی بود. دوربین‌های تلویزیونی بعد از این گل که با همکاری خوب دو شاگرد او در اولدترافورد به ثمر رسید، بلافاصله روی آقای خاص زوم کردند تا واکنش او را به تصویر بکشند. کاملاً مشخص بود که مورینیو از دیدن بازی دو بازیکنش لذت برده است.


جالب اینجا است که لوک شاو و رشفورد، دو بازیکنی که گل انگلیس را ساخته و به ثمر رساندند در دوران حضور مورینیو در اولدترافورد، در این باشگاه بزرگ انگلیسی وضعیت بغرنجی داشته‌اند. البته شاو در فصل جاری وضعیت بهتری پیدا کرده و به نظر می‌رسد جایگاه خود را به عنوان اولین انتخاب مورینیو در دفاع چپ تثبیت کرده است. این درحالی است که در فصل پیش شاو حتی نمی‌توانست به فهرست 23نفره‌ی مورینیو برای بازیهای یونایتد راه یابد.


رشفورد هم در دورانی که سرمربی سابق رئال مادرید در اولدترافورد بوده فرصت زیادی برای به میدان رفتن به عنوان مهاجم مرکزی پیدا نکرده ولی با اینحال در بعضی از بازیها به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شده است.


با همه‌ی این اوصاف پیشتازی انگلیس چندان طول نکشید و ساول و رودریگو با گلزنی‌های خود بازی را به سود اسپانیا به پایان بردند.

 

1334828

 

1334829

دیدگاه‌ها