کد خبر : 1552429 | 18 شهریور 1397 ساعت 11:29 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

در صورت درخواست کادر فنی بازیکن می‌گیریم

آذری: قرارداد حسن زاده را یک‌طرفه فسخ کردیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره جذب بازیکن جدید گفت: در همه پست‌ها بازیکنان خوبی داریم و در صورت درخواست کادرفنی از سهمیه بازیکن آزاد می‌توانیم استفاده کنیم.

آذری: قرارداد حسن زاده را یک‌طرفه فسخ کردیم

به گزارش ورزش سه، سعید آذری درباره وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: بازیکنان با همه توان خود در حال انجام دادن تمرینات هستند و برای دیدار دوستانه با سپاهان آماده می‌شوند. 


وی با اشاره به فاصله تیم‌ها در جدول رده بندی لیگ برتر گفت: فواصل تیم‌ها در لیگ زیاد نیست و امیدواریم که با پیروزی‌هایی که در ادامه به دست می آوریم جایگاه خود را بهبود ببخشیم.


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه از این هفته باید تلاش خود را چند برابر کنیم، افزود: باید با ارتقا سطح توان و تلاش خود برای موفقیت در ادامه فصل بجنگیم.


وی درباره جذب بازیکن جدید بیان کرد: در همه پست‌ها بازیکنان خوبی داریم و در صورت درخواست کادرفنی از سهمیه بازیکن آزاد می‌توانیم استفاده کنیم.


آذری با اشاره به فسخ قرارداد با مسعود حسن زاده، گفت: طبق ماده 15 قانون مقررات نقل و انتقالات فوتبال، باشگاه قرار شد به صورت یک طرفه قرارداد خود را با این بازیکن فسخ کند و در قبال این فسخ هیچگونه هزینه و پرداختی به این بازیکن انجام نشده و نخواهد شد.

دیدگاه‌ها