کد خبر : 1552442 | 18 شهریور 1397 ساعت 11:20 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

مطالبات قاضی هم به دایی و همامی اضافه شد

پرسپولیسی‌ها یک طلبکار را فراموش کرده‌اند

پرسپولیسی ها در حالی که دیروز اعلام کردند که با 4 طلبکار باقیمانده باشگاه در حال تسویه حساب کردند که انگار یکی از طلبکارها را فراموش کرده اند.

پرسپولیسی‌ها یک طلبکار را فراموش کرده‌اند

به گزارش" ورزش سه" در حالی که باشگاه استقلال توانست مشکل بدهی هایش را در موعد مقرر حل کند پرسپولیسی ها با چند طلبکارشان هنوز به تفاهم نرسیده اند. علی دایی، مسعود همامی ، میثاق معمارزاده و محمد امین آرام طبع افرادی بودند که روز گذشته نامشان مطرح بود اما در این بین انگار پرسپولیسی ها یکی از طلبکارهایشان را فراموش کرده اند. محمد قاضی که طی ماه های اخیر موضوع مطالباتش از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح بود ناگهان نامش از لیست طلبکارها حذف شد و باعث شد این ذهنیت پیش بیاید که این دوباشگاه با مهاجم سابقشان تسویه حساب کرده اند. اما در حالی که استقلالی ها با قاضی به توافق رسیده اند مشخص شد پرسپولیسی ها انگار او را فراموش کرده و از یاد برده اند که او 300 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارد.


قاضی البته از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم گله مند است چرا که انگار استقلالی ها با برگزاری جلسه و برخورد مناسبی که داشته اند توانسته اند رضایت او را بگیرند اما پرسپولیسی ها هنوز اقدامی انجام نداده اند و همین موضوع باعث شد که روزگذشته وکیل او اعلام کند که این بازیکن نیز به دنبال گرفتن مطالباتش است. 300 میلیون طلب قاضی مربوط به حضور او در لیگ دوازدهم لیگ برتر است و به نظر ماجرای طلب او نیز مانند علی دایی و همامی باید توسط باشگاه حل شود تا پرسپولیس مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.


آنچه بیشتر موجب ناراحتی مهاجم سابق پرسپولیس شده این است که انگار باشگاه او فراموش کرده و هیچ نامی از محمدقاضی به عنوان طلبکار در اخبار وجود ندارد در حالی که در لیست فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی نام او به عنوان یکی از طلبکاران این باشگاه ثبت شده است.

دیدگاه‌ها