کد خبر : 1552494 | 18 شهریور 1397 ساعت 14:09 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

با کمک جلالی و پیکان به میادین برگشتم

موسوی: منتظری و بختیاری‌زاده الگوهایم هستند

مدافع پیکان بعد از مصدومیت سنگینی که پشت سرگذاشت بعد از حضور در بازی تدارکاتی برابر سایپا امیدوار است باردیگر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد.

موسوی: منتظری و بختیاری‌زاده الگوهایم هستند

به گزارش"ورزش سه" مهران موسوی مدافع تیم فوتبال پیکان بعد از نزدیک به یک سال دوری از میادین با سپری کردن دوران طولانی مصدومیت حالا آماده بازی کردن است.

موسوی که در هفته پنجم و بازی با پدیده به لیست هجده نفره راه پیدا کرده بود در هفته ششم باردیگر سکو نشین شد اما سرانجام در بازی تدارکاتی برابر سایپا نود دقیقه در ترکیب مدنظر مجید جلالی بازی کرد.

این مدافع 27 ساله و 186 سانتیمتری فصل گذشته و در هفته دهم ، در دقیقه سیزده بازی با تراکتورسازی دچار مصدومیت سنگین از ناحیه مچ پا شد و یک سال از میادین دور بود. موسوی درباره شرایط امروزش گفت:« خدراشکر دو ماهی است که با تیم تمرین می کنم و الان به مرزآمادگی رسیده ام. از لحاظ بدنی خیلی آماده هستم .»


او درباره مصدومیتش گفت:« مصدومیت من مصدومیت کوچکی نبود متاسفانه همزمان که استخوان مچ پایم شکست پارگی رباط هم در چند نقطه رخ داد. دوبار پایم را عمل کردم و باردوم پلاتین که در پایم بود را در آورند. بعداز آغاز تمریناتم بود که برخی از دوستان می گفتند نگران بودند که فوتبال من تمام شود. با وجود این تمرینات سنگین را شروع کردم و خداراشکر در بازی تدارکاتی برابر سایپا نود دقیقه در ترکیب تیم پیکان بازی کردم.»

 

1334933


مهران موسوی هشت سال در پایه های پیکان بازی کرده است او البته در جوانی از این تیم جدا شد و در شهرداری تبریزو راه آهن بازی کرده است:« من زمان آقای درخشان و احمدزاده به بزرگسالان آمدم و سپس آقای پاشازاده من را به شهرداری تبریز برد. بعد از آن به راه آهن پیوستم که آقای تارتار هدایت آن را به عهده داشت. در پایان این فصل راه آهن افتاد و من از چند تیم پیشنهاد داشتم. آقا یحیی در ذوب آهن به من لطف داشتند و من را می خواستند اما آقای کیانیان مدیرعامل باشگاه رضایتنامه ام را نداد و یک نیم فصل مجبور شدم در این تیم باشم و بعد از آن قراردادم را یکطرفه فسخ کردم و به پیکان برگشتم.»


او اضافه کرد:« در بازگشت به پیکان اما در هفته دهم مصدوم شدم. در این مدت خدا کمکم و آقا مجیدی و کادرفنی پشتم بودند و از من حمایت کردند تا توانستم دوره سخت مصدومیت را پشت سربگذارم و آماده شوم.»

 

1334935


موسوی که از جمله مدافعان با تکنیک و با توانایی بازیسازی است در رابطه با اینکه سبک بازی اش به مدافعانی چون پژمان منتظری شبیه است گفت:« بله خیلی ها لطف دارند و به من می گویند، آقا پژمان( منتظری) جزو الگوهای من هستند همینطور آقای سهراب بختیاری زاده که من همیشه از فوتبالش لذت می بردم. آقا پژمان و آقای بختیاری زاده مدافعینی هستند که خیلی باکلاس و با فکر فوتبال بازی می کنند.»


مدافع پیکان درباره بازی روزپنجشنبه تیمش در جام حذفی برابر پارس جنوبی گفت:« ما یک بازی حساس درجام حذفی داریم و امیدواریم بتوانیم با پیروزی در این بازی به مرحله بعدی برویم. پیکان امسال تیم جوان و یکدستی است که مهره های باتجربه ای دارد. این کادرفنی سومین سال است که کار می کند و به خوبی تیم را می شناسد. امسال امیدوارم در ده هفته آخر قدمهایمان را محکمتر برداریم تا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم.»

 

دیدگاه‌ها