کد خبر : 1552502 | 18 شهریور 1397 ساعت 14:38 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

با رای موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛

شلوارگیت خونه به خونه را محروم کرد!

تماشاگران تیم فوتبال خونه به خونه به دلیل رفتار نامناسب در دیدار جام حذفی تا اطلاع ثانوی از حضور در بازی های این تیم محروم شده اند.

شلوارگیت خونه به خونه را محروم کرد!

به گزارش "ورزش سه"،  هفته گذشته اتفاق عجیبی در ورزشگاه سیمرغ کیاکلا رخ داد که با فحاشی به فکری و درآوردن شلوار برخی هواداران برای بی احترامی به سرمربی شاهین بوشهر همراه بود؛ اتفاقی که عجیب و باورنکردنی بود. دلیل آن هم ظاهرا چیزی نبود جز اختلافی که بین فکری و قاسم حسن زاده مالک خونه به خونه بابل در فصل گذشته به وجود آمده بود. زمانی که فکری گفته بود در بازی که میزبانش خونه به خونه بود، یک جادوگر به کنار زمین آمد و کلمات عجیبی را می خواند. با این اتفاق، هواداران خونه به خونه، ظاهرا کینه به دل گرفتند و منتظر یک فرصت بودند تا این صحبت ها را تلافی کنند. البته همان زمان حسن زاده گفته بود شاید او جادوگر فکری بود که دیگر سرمربی وقت نفت مسجدسلیمان واکنش خاصی نشان نداد.


به هر حال بعد از مدت ها محمود فکری این بار به عنوان سرمربی شاهین شهرداری بوشهر و در قالب مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی میهمان خونه به خونه بابل شد. با توجه به اینکه ورزشگاه هفتم تیر بابل آماده نبود، این بازی به ورزشگاه سیمرغ کیاکلا انتقال پیدا کرد. جایی که از همان ابتدا فحاشی به محمود فکری را شروع کردند و البته حرکات عجیبی داشتند که به نظر می رسید همین حرکات، برای آنها جریمه هایی را به دنبال داشته باشد.


 بعد از این اتفاقات در اطلاعیه ای که فدراسیون فوتبال منتشر کرد، خونه به خونه از حضور هوادارانش در بازی های خانگی محروم شده است؛ البته این محرومیت به طور موقت است تا رای اصلی صادر شود: «به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی در تمامی مسابقات رسمی خانگی تا صدور رای لازم بدون حضور تماشاگر، دیدارهای خود را برگزار خواهد کرد.»

 

گفتنی است، مدیرعامل و سرپرست باشگاه خونه به خونه نیز جهت ادای توضیحات در خصوص تخلفات صورت گرفته روز دوشنبه 19 شهریور ماه باید در محل کمیته انضباطی حضور یابند.

 

دیدگاه‌ها