کد خبر : 1552569 | 18 شهریور 1397 ساعت 18:02 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندو سانتوس:

صبر کنید ببینید رونالدو چند گل خواهد زد

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال معتقد است ایتالیا فردا شب به دنبال اثبات ارزش های خود خواهد بود.

صبر کنید ببینید رونالدو چند گل خواهد زد

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی از مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا، فردا شب دیدار حساس پرتغال و ایتالیا برگزار خواهد شد و آتزوری که در بازی اول و بعد از ارائه یک نمایش انتقاد آمیز در خانه خود برابر لهستان متوقف شد، حالا به دنبال کسب اولین پیروزی در این مسابقه خارج از خانه دشوار است.

 

1312939

 

دیدار برابر ایتالیا: "این تیم موفق نشد راهی جام جهانی 2018 شود اما فراموش نکنید بازی کردن برابر ایتالیا همیشه دشوار خواهد بود. من در نیمه اول دیدار ایتالیا برابر لهستان در بازی اول شاهد مبارزه و تلاش فراوان بازیکنان این تیم بودم. ایتالیا در جام جهانی غایب بوده و حالا در تلاش است تا ارزش های خود را دوباره به اثبات برساند. بازی زیبایی در انتظار همگان خواهد بود و 2 تیم برای کسب پیروزی تلاش می کنند."

 

حضور انریکه کیه زا در خط حمله ایتالیا: "بعد از تعویض روبرتو مانچینی و بیرون آوردن ماریو بالوتلی و آوردن کیه زا، شرایط تیم ملی ایتالیا به کلی تغییر کرد و ما باید کاملا مراقب چنین بازیکنی باشیم."

 

عدم توانایی رونالدو در گلزنی در سری آ: "بهتر است صبور باشید تا در ادامه فصل مشاهده کنید کریستیانو رونالدو چند گل در سری آ به ثمر خواهد رساند."

دیدگاه‌ها