کد خبر : 1552622 | 19 شهریور 1397 ساعت 00:10 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار آلمان مقابل پرو

تیم ملی آلمان در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 2-1 پرو را شکست بدهد.

پیروزی دشوار آلمان مقابل پرو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یواخیم لوو که در ورزشگاه خانگی هوفنهایم میزبان پرو بودند، ابتدا از حریف عقب افتادند اما در نهایت با گل های برانت و شولز به پیروزی رسیدند.

آلمان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3، مارکو رویس صاحب یک موقعیت خوب شد اما نتوانست از آن استفاده کند. برتری ژرمن ها ادامه داشت و در دقیقه 14، این تیم تا آستانه باز کردن دروازه پرو پیش رفت اما ارسال دیدنی تونی کروس را ماتیاس گینتر به راحتی از دست داد.

برتری میزبان ادامه داشت و این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر هم روی دروازه ژرمن ها ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

در مقابل این پرو بود که در دقیقه 22، روی اولین موقعیت جدی اش به گل رسید. پاس کوئوا، آدوینکولا را در سمت چپ محوطه جریمه آلمان صاحب موقعیت کرد و او هم بعد از یک نفوذ خوب، با ضربه ای محکم از زاویه بسته، تراشتگن را مغلوب کرد.

 

1335073

 

اما این برتری تنها 3 دقیقه پایدار بود و جولیان برانت خیلی زود کار را به تساوی کشید. روی حرکت خوب کروس و پاس در عمق او بود که برانت با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه فنی، کار را تمام کرد.

 

1335072

 

برتری آلمانی ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر هم روی دروازه پرو ایجاد کردند ولی نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقایق پایانی بازی متعادل تر شد و در نهایت این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را پرو هجومی تر آغاز کرد و بازیکنان این تیم می توانستند روی تعلل مدافعان آلمان به گل برسند اما در نهایت رودیگر مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. برتری پرو ادامه پیدا کرد و در دقیقه 54 این تیم صاحب یک موقعیت بسیار خوب دیگر شد ولی جفرسون فارفان نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دو دقیقه بعد نوبت ژرمن ها بود که یک موقعیت عالی روی دروازه حریف ایجاد کنند اما ضربه تیمو ورنر، از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 58، روی یک ضدحمله خطرناک از پرو، بار دیگر فارفان با تراشتگن تک به تک شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه آلمان پیدا نکرد.

حملات دو تیم ادامه داشت و در این بین پرویی ها موقعیت های به مراتب بهتری از آلمان ایجاد کردند اما در دقیقه 85، این تیم میزبان بود که به گل برتری رسید. روی تعلل مدافعان پرو، توپ با پاس نیلز پترسن به شولز رسید و ضربه نه چندان محکم او، با اشتباه دروازه بان پرو، وارد دروازه شد.

 

1335074

 

تلاش پرویی ها برای جبران نتیجه ثمری نداشت و بازی با برتری 2-1 آلمان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها