کد خبر : 1552659 | 19 شهریور 1397 ساعت 10:05 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی آلمان بعد از پیروزی مقابل پرو

لوو: گل دوم شانسی بود ولی پیروزی حق ما بود

یواخیم لوو بعد از پیروزی 2-1 شاگردانش مقابل پرو گفت آلمان استحقاق پیروزی را داشته ولی در عین حال اعتراف کرد که گل پیروزی‌بخش نیکو شولتز با شانس به ثمر رسیده.

لوو: گل دوم شانسی بود ولی پیروزی حق ما بود

به گزارش "ورزش سه"، گلی که لوو به شانسی بودن آن اذعان کرد در دقایق پایانی بازی دوستانه‌ی آلمان و پرو به ثمر رسید. ضربه‌ی آرام و زمینی شولتز از زیر بدن پدرو گالس دروازه‌بان پرویی گذشت تا مانشافت در خانه‌ی خود به یک پیروزی روحیه‌بخش دست یابد. آلمان در نیمه‌ی  اول ابتدا از حریف خود عقب افتاد ولی سه دقیقه بعد یولیان برانت نتیجه را بار دیگر به تساوی کشاند. 

 

لوو معتقد بود آلمان لیاقت پیروزی بر حریف آمریکای جنوبی خود را داشته. این صحبتهای لوو در حالی است که تیم او بعد از حذف فاجعه‌بار از جام جهانی روسیه تلاش می‌کند اعتبار از دست رفته‌ی خود را دوباره بازیابد. 


لوو بعد از بازی گفت:" من از اینکه در این بازی به پیروزی رسیدیم راضی و خوشحالم. در جریان مسابقه اگر بازی را تماشا کرده باشید متوجه می‌شدید که تیم ما واقعاً می‌خواست به پیروزی برسد. البته گل پیروزی‌بخش ما تا اندازه‌ای شانسی به ثمر رسید ولی ما در نیمه‌ی اول فرصت‌های زیادی را از دست داده بودیم". 

 

1335121


وبسایت فدراسیون فوتبال آلمان با انتشار سخنان لوو، در ادامه به این گفته‌‌های او اشاره کرد که:" بله واقعیت این است که دروازه‌بان حریف باید آن ضربه را می‌گرفت ولی با اینحال من برای نیکو شولتز خیلی خوشحالم. نیکو در تمرین‌ها توانسته بود نظر مثبت من را جلب کند و برای همین بود که به بازی گرفته شد. رویهم‌رفته معتقدم ما خیلی خوب بازی کردیم. هر چند فوق‌العاده نبودیم. هر پیروزی برای ما بسیار مفید خواهد بود و تنها چیزی که برایمان خیلی مهم است این است که پیروزی‌های بیشتری بدست بیاوریم". 


لو در ادامه گفت:" در نیمه‌ی دوم نتوانستیم تعادل خوبی داشته باشیم و باید روی این مساله کار کنیم. در نیمه‌ی دوم نسبت به نیمه‌ی اول، در خط دفاعی بازتر عمل کردیم. به کمی زمان بیشتر نیاز داریم تا روی سازمان دفاعی تیم کار کنیم تا تیم ملی آلمان دفاع باثبات‌تری داشته باشد. استقبال تماشاچی‌ها از ما چه در مقابل فرانسه و چه در مقابل پرو خیلی مثبت بود. معتقدم تیم خیلی  خوب می‌داند که به شدت تحت فشار هستیم ولی هواداران با وجود همه‌ی این حرفها پشت ما ایستادند و از تیم ملی‌شان حمایت کردند. ما باید به تلاش ادامه بدهیم تا اعتماد هواداران را به تیم ملی دوباره برگردانیم".

دیدگاه‌ها