کد خبر : 1552677 | 19 شهریور 1397 ساعت 10:53 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

بهبود در حمله و ادامه‌ی ضعف در دفاع

تیم لوو همچنان پرانتقاد بازی می‌کند

تیم ملی آلمان در دومین بازی خود بعد از جام جهانی روسیه به مصاف پرو رفت و با نتیجه‌ی 2-1 پیروز شد.

تیم لوو همچنان پرانتقاد بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پیروزی مانشافت در این بازی اما شاگردان لوو نشان دادند که همچنان پراشتباه بازی می‌کنند. با اینکه یواخیم لوو و فدراسیون فوتبال آلمان در تلاشند تا این تصویر را به دنیا مخابره کنند که آلمان، فاجعه‌ی جام جهانی را پشت سر گذاشته و حالا شرایط متفاوتی دارد اما بازی دیروز نشان داد که آلمان هنوز با مشکلاتی مواجه است. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که مانشافت در مقابل فرانسه و پرو مسلماً بهتر از روسیه ظاهر شد ولی همچنان با آلمان مقتدری که انتظار می‌رود فاصله داشت.

 

1335146


از همان شروع بازی مشخص بود که آلمان رویکرد تاکتیکی خود را به بازی مستقیم‌تر و پرس شدید بازیکنان حریف به محض از دست دادن توپ، تغییر داده. آلمان در نیمه‌ی اول برای انتقال سریع و موفق از فاز دفاع به فاز حمله مشکل خاصی نداشت. خط هافبک متشکل از کیمیش، کروس و گوندوگان توپ را به سرعت به خط حمله می‌رساندند تا مهاجمین بتوانند از حفره‌های موجود در خط دفاعی پرو استفاده کنند.

حرکات ترکیبی سریع بازیکنان میانی در ترکیب با دوندگی بیشتر سه مهاجم آلمان پشت خط دفاعی پرو باعث شد آلمان در این نیمه فرصتهای گلزنی زیادی خلق کند. اما تیمو ورنر به عنوان وینگر و مارک رویس و یولیان برانت نتوانستند از فرصتهای متعدد استفاده کنند و تنها برانت بود که گل تساوی را در نیمه‌ی اول به ثمر رساند.

 

1335147


با اینکه آلمان در فاز تهاجمی به مراتب بهتر از روسیه بازی می‌کرد اما در دفاع همچنان شکننده و لرزان بود. ضدحمله‌های پرو، آلمان را با مشکلات زیادی مواجه می‌کرد و چندین بار از جمله در زمان به ثمر رسیدن گل اول پرو نشان داد که تیم لوو همچنان از این زاویه آسیب‌پذیر است. نیکو شولتز به جای اینکه در مقابل لوئیس آدوینکولا بایستاد و او را مهار کند تصمیم گرفت با یک کورس سرعتی، در خط مستقیم به سوی او حمله کند. اما شولتز با سرعت زیاد از آدوینکولا عبور کرد تا او با شوتی به تیر نزدیک، دروازه‌ی مارک آندره تر اشتگن را باز کند. پرو با اینکه در بخش اعظم بازی ضعیف‌تر از آلمان بود ولی با اینحال فرصت‌های متعددی روی دروازه‌ی  ژرمن‌ها خلق کرد و می‌توانست بیش از یک گل به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها