کد خبر : 1552761 | 19 شهریور 1397 ساعت 14:49 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

چالش کار کردن با دایی را دوست دارم‌؛

دشتی: گل زدم اما روی نیمکت خوشحالی کردم

علی دشتی می گوید که هیچ حریف آسانی در فوتبال وجود ندارد و با تمام قوا به مصاف سردار بوکان خواهیم رفت.

دشتی: گل زدم اما روی نیمکت خوشحالی کردم

علی دشتی وینگر تیم فوتبال سایپا در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم و آماده حضور در جام حذفی و ادامه رقابت های لیگ برتر هستیم.


وینگر تیم سایپا در مورد دیدار جام حذفی این تیم برابر سردار بوکان عنوان کرد: سردار بوکان اگرچه به نظر تیم قوی ای به شمار نمی رود، ولی از پشتوانه مردمی برخوردار است و همین می تواند کار را برای ما سخت کند. البته ما در خانه با این تیم بازی می کنیم ولی در فوتبال هیچ حریف آسانی وجود ندارد و ما با تمام قوا برای پیروزی در این مسابقه به زمین می رویم.


دشتی که دومین گل خود را در پیروزی 2 بر 1 مقابل فولاد خوزستان برای سایپا به ثمر رساند، در این خصوص بیان کرد: واقعا مهم گل زدن من نیست؛ اگرچه از این موضوع خیلی خوشحالم و امیدوارم در بازی های بعدی هم بتوانم این روند را ادامه دهم ولی در تیم ما همه برای موفقیت تیم تلاش می کنند و خوشحالیم که زیر نظر علی دایی کار می کنیم. کار کردن زیر نظر اسطوره فوتبال کشور و بهترین گلزن جهان، چالش بزرگی است که ما هر روز در تمرینات تمام تلاشمان را می کنیم تا رضایت او را جلب کنیم و این واقعا لذت بخش است، چون در تیم ما هیچ کس جایگاه ثابتی ندارد و همیشه همه با تمام وجود در تمرینات و مسابقات حاضر می شوند.


وی در مورد عدم خوشحالی پس از گلی که مقابل فولادخوزستان به ثمر رساند، توضیح داد: خب من همانطور که گفتید در دقیقه 9 گل زدم و برای خوشحالی خیلی زود بود، چون می دانستم که بازی سختی داریم و در دقایق پایانی هم گل خوردیم ولی خدا را شکر توانستیم گل پیروزی را بزنیم و در آن زمان من تعویض شده بودم و خوشحالی ام را پس از گلزنی در ثانیه های پایانی روی نیمکت و همراه با آقای بهزاد غلامپور و به سبک ایشان انجام دادم.


دشتی که فصل گذشته در پارس جنوبی جم خود را به عنوان یکی از بازیکنان شاخص لیگ مطرح کرد، در مورد پیروزی برابر این تیم که در هفته پنجم به دست آمد، گفت: خب خدا را شکر اگرچه مشکلات مالی همچنان بچه های تیم پارس جنوبی و هواداران فوتبال در شهر جم را اذیت می کند ولی خیلی خوشحالم که تیم آنها امسال هم شرایط خوبی دارد. الان من در سایپا هستم و به عنوان یک بازیکن حرفه ای برای موفقیت تیمم تلاش می کنم. من یک جمی هستم و واقعا دوست دارم که نگاه ویژه ای به این شهر و هوادارانش شود که دلخوشی دیگری به جز فوتبال ندارند.

 


وینگر تیم فوتبال سایپا در مورد کسب 10 امتیاز و قرار گرفتن سایپا در رتبه سوم جدول رده بندی علیرغم شروع بدی که این تیم داشت، توضیح داد: ما شروع خوبی داشتیم ولی متاسفانه در مقابل پیکان و تراکتورسازی نتایج خوبی نگرفتیم ولی این مدت در تعطیلات کادر فنی سعی در برطرف کردن نقاط ضعف داشتند تا اینگونه امتیاز از دست ندهیم. خدا را شکر توانستیم در بازی با پارس و فولاد 6 امتیاز بگیریم و دوباره به رتبه های بالایی جدول برگردیم. بدون شک ما امسال هم تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم و کسب بهترین رتبه به کار می گیریم. حداقل هدف ما در این فصل این است که مانند فصل گذشته سهمیه آسیایی خود را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها