کد خبر : 1552767 | 19 شهریور 1397 ساعت 15:06 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

طلبم را بعد از سه سال دوندگی و به سختی دادند

نصرتی: برای چک شجاعیان هر روز مصاحبه می‌کنند

مدافع سابق تیم گسترش فولاد سرانجام مطالباتش را از این باشگاه گرفت آن هم در حالی که با نصیرزاده دچار چالش رسانه ای شده بود.

نصرتی: برای چک شجاعیان هر روز مصاحبه می‌کنند

به گزارش" ورزش سه" محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی ایران اینروزها در کنار تمرینات اختصاصی کلاس های مربیگری را نیز پشت سر می گذارد. او که قرار بود به اکسین در لیگ یک بپیوندد بعد از مدتی از این تیم جدا شد و اکنون بدون تیم تمرین می کند. نصرتی درباره شرایط اینروزهایش گفت:« من اول فصل یکی دو پیشنهاد از تیم های شهرستانی داشتم اما قبول نکردم. بعد هم به اکسین رفتم اما شرایطی پیش آمد که احساس کردم عزت نفسم زیر سوال می رود و به خاطر شرایط مالی به نتیجه نرسیدیم و در نهایت از این تیم جدا شدم.»

 

او افزود:« الان یکسری کارهای شخصی ام را انجام می دهم، اختصاصی تمرین می کنم و اگر پیشنهاد خوبی باشد دلم می خواهد بازی کنم. کلاس های مربیگری B آسیا را پشت سرگذاشته و مدرکش را گرفتم و سعی دارم دانش خودم را بالاتر ببرم.»


نصرتی در ادامه درباره مطالباتش از باشگاه گسترش فولاد که تبدیل به یک جدال رسانه ای میان او و هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد شده بود گفت:« بعد از سه سال و با هزار مکافات و با شکایت به کمیته تعیین وضعیت و AFC  توانستم طلبم را از این باشگاه بگیرم.»

 

او افزود:« این اتفاق در حالی رخ داد که مدیرعامل این باشگاه هرروز مصاحبه می کرد و می گفت از ما شکایت می کند. ایشان آنقدر تهدید می کرد که من هرروز خودم را در زندان می دیدم اما در نهایت توانستم مطالباتم را بگیرم.»

 

مدافع سابق تیم ملی درباره گسترش فولاد اضافه کرد:« امروز دیدم مدیرعامل گسترش فولاد مصاحبه کرده و به آقای فیروز کریمی گفته که باید عذرخواهی کند. من ابتدا بگویم که با آقای کریمی به جز مقطع کوتاهی در پاس و قبل از لیگ برتر کار نکرده ام اما ایشان از مربیانی است که از نظر فنی یکی از بهترین های فوتبال ما هستند. من با خواندن این مصاحبه راستش متاسف شدم که با وجود این همه مدیر آذری زبان نمونه چرا باید چنین شخصی مدیرعامل یک باشگاه در تبریز باشد؟! در حالی که بازار تهران را آذری ها و ترک ها می چرخانند و مسئولیت های بزرگ کشوری دارند چرا یک مدیرعامل نتوانستند برای این باشگاه انتخاب کنند؟ این آقا درباره طلب شخص من هم خیلی حرف زد، می گفت اگر نصرتی مصاحبه نمی کرد پولش را می دادیم و با وقاحت تمام گفت که آن زمان که نصرتی قرارداد بست سکه ارزان بود و الان طلبش ارزشی ندارد. واقعا چطور ممکن است کسی با وقاحت این حرف ها را بزند. خودش ادعا می کند که ارزش طلب من پایین آمده، خب چرا طلب من را زودتر ندادی؟»

 

او در ادامه گفت:« من دو بار در تبریز با این آقا صحبت کردم و ایشان حرفی نداشت بزند. جوابی برای گفتن نداشت و تنها کارش این بود که بارها ما را تهدید و از ما شکایت کرد. من فوتبالم مشخص است و آقا فیروز را هم همه سابقه اش را می شناسند و سوابق ایشان هم همینطور... بازهم می گویم وقتی مصاحبه او را راجع به آقای فیروزکریمی خواندم باخودم گفتم با وجود اینهمه مدیر ترک و آذری یعنی کسی برای مدیریت این باشگاه نبوده است. ایشان راجع به یکسری بازیکنان صحبت می کنند درحالی که سال گذشته رکورد گینس را در تعداد ثبت قرارداد شکستند. قبل از او باشگاه مدیری داشت که آنقدر متشخص بود حتی با وجود دیرشدن پرداختی ها همه برایش احترام قائل بودند.» او همچنین گفت:« آقا فیروز را یک ماه است کنار گذاشتند اما بنده خدا هیچ حرفی نزده است اما ایشان راه و بی راه مصاحبه کرده است. خودشان مطالبات ما را نمی دادند اما درباره چک داریوش شجاعیان هرروز مصاحبه می کردند.»

دیدگاه‌ها