کد خبر : 1552768 | 19 شهریور 1397 ساعت 15:10 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

قانون جدید نگذاشت سرباز لیگ برتری بگیریم؛

صالح: به راحتی ۳ امتیاز و ۳ گل به تیم‌ها می‌دهند

سرمربی فجرسپاسی شیراز از عدم حضور برخی تیم‌های لیگ یکی برابر حریفان انتقاد کرد.

صالح: به راحتی ۳ امتیاز و ۳ گل به تیم‌ها می‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، مجید صالح با اشاره به روند نتیجه‌گیری خوب فجرسپاسی گفت: قرعه ابتدای فصل ما خیلی سخت بود و چهار مسابقه با تیم‌های مدعی اکسین البرز، آلومینیوم اراک، خونه به خونه بابل و شاهین شهرداری بوشهر داشتیم؛ دیدارهای ما عکس قرعه تیم‌هایی بود که بازی‌های آنها ۳ بر صفر شد.

 

او ادامه داد: چطور شد که سه امتیاز و تفاضل گل مثبت ۳ به برخی تیم‌ها دادند؛ یک سری تیم‌ها هستیم که در تمام مسابقات، بازی کردیم و دیدارهای دشواری هم داشتیم ولی یک سری تیم‌ها بازی‌های ساده‌ای انجام دادند و یا اصلا مسابقه‌ای نداشتند.

 

سرمربی فجرسپاسی شیراز اضافه کرد: اصلا نمی‌فهمیم و نمی‌دانیم چرا برخی تیم‌ها بازی نکردند و نتایج ۳ بر صفر شد؛ سوال ما هم تا آخر فصل از سازمان لیگ می‌ماند که چرا این اتفاقات افتاد؛ آقای ربیعی از همکاران ما در آلومینیوم هم راجع به این مسئله گفت؛ چطور می‌شود دادن سه امتیاز به یک تیم، آن هم در لیگی که فصل قبل یک تیم فقط با تفاضل گل صعود کرد، مهم نباشد؟ واقعا سر در نمی‌آورم.

 

صالح با اشاره به عملکرد فجرسپاسی در این فصل گفت: زمانی که تیم را تحویل گرفتم، در کنفرانس نخستین مسابقه گفتم که تیم ما به مرور زمان بهتر می‌شود که چند بازی بعد از شروع فصل هم این روند را نشان دادیم؛ البته هنوز هم کار داریم که ان‌شاالله در تعطیلی پیش رو آن را برطرف می‌کنیم.

 

او با اشاره به کنار گذاشتن تیم فجرسپاسی از جام حذفی ابراز کرد: به دلیل اینکه دیر تیم را تحویل گرفتیم، زمان این را نداشتیم که در کنار مسابقات لیگ یک، برای جام حذفی هم برنامه‌ریزی کنیم و به همین دلیل به این رقابت‌ها به چشم دیدار تدارکاتی نگاه کردیم چون چند بازیکن را هم تازه در این دیدار به میدان فرستادیم.

 

سرمربی فجرسپاسی شیراز یادآور شد: سعی ما بر ادامه این روند نتایج است و ان‌شاالله بتوانیم روند بهتری طی کنیم؛ گرچه مسابقه بعدی ما هم در خرمشهر با تیم اروند سخت خواهد بود؛ بنابر این قرعه ما جزو سخت‌ترین‌ها بوده ولی با این حال ادامه می‌دهیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

 

صالح با اشاره به حضور بازیکنان سرباز در تیم فجرسپاسی گفت: تعداد بازیکنان غیر سرباز ما زیاد نیست؛ حدود ۸۰ تا ۸۵ درصد بدنه تیم ما را بازیکنان سرباز تشکیل می‌دهند و شاید ۵-۴ بازیکن آزاد هم داشته باشیم.

 

او ادامه داد: الان غیر از تراکتور که چهار بازیکن سرباز دارد، بقیه سربازها در تیم‌های نیروی زمینی، ملوان، فجر سپاسی و ... هستند و لیگ یک نسبت به لیگ دو برای بازیکنان سرباز قابل‌قبول تر است؛ فعلا هم که تیمی در لیگ برتر نمی‌تواند بازیکن سرباز بگیرد و این بازیکنان باید به لیگ یک یا دو بیایند.

 

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز عنوان کرد: با قانون امسال که بازیکنان تا ۲۸ سالگی فرصت رفتن به سربازی را دارند، ما دیگر نتوانستیم بازیکن سرباز لیگ برتری جذب کنیم.

 

صالح تصریح کرد: یکی، دو روز به تیم استراحت داده شد و از فردا کارمان را شروع می‌کنیم؛ مشکل مالی را همه باشگاه‌ها دارند و ما هم داریم؛ از هوادارانمان تشکر می‌کنم که در بازی آخر برای برد تیم‌شان سنگ تمام گذاشتند؛ این برد نوش جان آنها و دست‌شان درد نکند؛ به بازیکنانم نیز خسته نباشید می‌گویم که سخت تلاش کردند و زحمت کشیدند و مزد کارشان را گرفتند.

 

او در پایان تاکید کرد: همچنان سوال ما سر جای خود است؛ امیدوار هستم سازمان لیگ یک فکری کند تا ما متضرر نشویم؛ خونه به خونه در مسابقه اول فصل حاضر نشد ولی در هفته دوم برابر سیاه جامگان قرار گرفت و بعد با ما بازی کرد و ما با هم امتیاز رد و بدل کردیم ولی در مسابقه اول، امتیاز به راحتی داده شد که در جدول تاثیر گذاشت.

دیدگاه‌ها