کد خبر : 1552799 | 19 شهریور 1397 ساعت 17:35 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

حربه عجیب اونای امری برای متوقف کردن گواردیولا

آرسنال ماه گذشته در اولین بازی فصل خود در ورزشگاه امیریتس به مصاف سیتی رفت و با دو گل شکست خورد.

حربه عجیب اونای امری برای متوقف کردن گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، امری که به تازگی سرمربی آرسنال شده، نتوانست در اولین تجربه مربیگری خود در امیریتس، موفق ظاهر شود و بازهم مغلوب اندیشه های گواردیولا شد. او زمان حضورش در سویا و والنسیا نیز اغلب به گواردیولا می باخت.

 

 

1335241

 

 

لی جکسون، مسئول چمن ورزشگاه اتحاد و زمین های تمرینی منچسترسیتی در مصاحبه با دیلی میل فاش ساخت که به دستور اونای امری، زمین چمن ورزشگاه خانگی آرسنال پیش از شروع بازی با سیتی و حتی در بین دو نیمه آبیاری نشد. این در حالی است که در زمان آرسن ونگر چنین چیزی غیرممکن بود.

در واقع امری با خشک نگاه داشتن زمین، قصد داشت مانع اجرای برنامه های تاکتیکی سیتی شود. بازی سیتی مبتنی بر ارسال پاس های کوتاه متعدد است و در زمینی با چمن بلند و خشک، چنین سبکی با اختلال مواجه می شود؛ هرچند که با وجود خشک بودن زمین چمن امیریتس هم سیتی توانست 2-0 پیروز شود.

 

جکسون همچنین گفت که سال هاست که دیگر در ورزشگاه های انگلیس، چمن ها را کاملا کوتاه می کنند تا سرعت انتقال توپ بیشتر شود. او به ذکر خاطره ای جالب از زمان حضور تونی پولیس روی نیمکت استوک سیتی هم اشاره کرد که همواره چمن ورزشگاه با دستور او بلند نگاه داشته می شد.

 

دیدگاه‌ها