کد خبر : 1552800 | 19 شهریور 1397 ساعت 17:29 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

گلزن ترین خارجی تاریخ لیگ، پیراهن تیم ملی را می پوشد؟

خط حمله امارات در جام ملتها آرژانتینی می شود

مهم ترین خبر حال حاضر فوتبال امارات، احتمال حضور یک مهاجم گلزن خارجی در تیم ملی این کشور پس از تغییر ملیت است.

خط حمله امارات در جام ملتها آرژانتینی می شود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یکی از گزارشگران تلویزیونی امارات در صفحه شخصی خود اعلام کرد که قرار است یک اتفاق مهم در تیم ملی فوتبال این کشور رخ بدهد و یک مهاجم خارجی با تغییر ملیت، در جام ملتهای آسیا در تیم امارات بازی کند.

روزنامه الخلیج امارات هم امروز این خبر را پوشش داد و گفت که سباستین تالیابو، ملقب به تیگالی، ضمن تغییر ملیت خود از آرژانتینی به اماراتی به عضویت تیم ملی امارات دربیاید و در رقابت های جام ملتها با پیراهن این تیم به میدان برود.

 

تیم ملی امارات با مشکل شدید گلزنی روبرو است و معضلات آن در فاصله 4 ماه تا جام ملتها به حدی رسیده که حتی شایعه برکناری آلبرتو زاکرونی از هدایت این تیم هم به گوش می رسد. امارات که میزبان جام ملتها است، امید زیادی برای موفقیت در این تورنمنت داشته ولی در حال حاضر با وضعیت نه چندان مطلوب فعلی، این رویا را در آستانه بر باد رفتن می بیند. در حال حاضر آخرین راهکار اماراتی ها برای حل مشکلات، این کار بوده و آنها می خواهند با آوردن تالیابو قدرت جدیدی به تیم ملی خود اضافه کنند.

هرچند منابع رسمی و فدراسیون فوتبال امارات هنوز هیچ واکنشی نسبت به این مسئله نشان نداده اند، عده ای از کارشناسان فوتبال امارات با چنین اقدامی موافق نیستند و مهم ترین دلیل آنها سن بالای مهاجم آرژانتینی است. تیگالی 35 سال سن دارد و نمی تواند در تورنمنت های مهم پس از جام ملتها بازدهی خاصی برای امارات داشته باشد.


گفتنی است سباستین تالیابو از سال 2013 به فوتبال امارات آمده و با زدن 111 گل در 113 بازی خود عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ امارات را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها