کد خبر : 1552812 | 19 شهریور 1397 ساعت 18:22 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک تقابل جذاب؛ شاگردها مقابل برانکو برنده نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس از زمان حضور در نیمکت این تیم چند تقابل جذاب مقابل شاگردان سابق خود در تیم ملی ایران را پشت سر گذاشته است.

یک تقابل جذاب؛ شاگردها مقابل برانکو برنده نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در چارچوب هفته ششم به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت و امیدوار است پیش از جدال با الدحیل بتواند با کسب نتیجه دلخواه در جمع مدعیان لیگ حاضر شود. نکته جالب توجه این جدال تاریخی که اولین بار است بین دو تیم برگزار خواهد شد، رویارویی پروفسور سرخ‌ها مقابل یکی دیگر از شاگردان خود در زمان حضورش روی نیمکت تیم ملی است و او پس از رویارویی با علی دایی، یحیی گل محمدی و علی کریمی این بار مقابل جواد نکونام قرار خواهد گرفت.


برانکو در برابر علی دایی آمار خوبی داشته است. او در 6 رویارویی با تیم‌های شهریار 4 برد، یک مساوی و تنها یک شکست داشته که دست بر قضا آن شکست به آخرین جدال دو تیم در ورزشگاه آزادی برمی‌گردد. دایی با سه تیم صبا، نفت و سایپا به دیدار برانکو رفته است.


یحیی گل محمدی اما در روزهای ابتدایی حضور برانکو ایوانکوویچ در ایران حسابی توانست مقابل پرسپولیس او به نتایج خوبی دست یابد. هرچند گلایه سرمربی پرسپولیس همواره به اشتباهات داوری تاثیرگذار بود که عجیب‌ترین آنها هم در جدال جام حذفی و اخراج باورنکردنی ایمان صادقی مربوط است. یحیی در ابتدا راه بردن برانکو را بسیار خوب بلد بود اما در ادامه همه چیز تغییرکرد و حالا به رقیب مورد علاقه آقای سرمربی تبدیل شده است. یحیی گل‌‌محمدی گربه سیاهی بود که برانکو نمی‌توانست او را شکست بدهد. دو برد و یک تساوی عملکرد یحیی مقابل برانکو و تیم آماده‌اش بود و یک رکورد ویژه را به نام خود ثبت کرده بود. بازی رفت مقابل تراکتورسازی گل‌محمدی در فصل گذشته دیداری بود که این رکورد را شکست.


یحیی و برانکو، فصل گذشته هم در همان اول فصل و در هفته دوم با هم رودررو شدند. نبردی نابرابر که تراکتورسازی محروم از نقل وانتقالات با تعداد زیاد محروم و مصدوم در بدترین شرایط به پرسپولیس رسید و برانکو از بهترین فرصت استفاده کرد و طلسمش را مقابل شاگرد سابقش شکست. پرسپولیس این بازی را با نتیجه ۲ بر یک برنده شد و این برد شروعی بود برای آغاز سریال برانکو و یحیی گل‌محمدی، این بار با روند معکوس. برانکو در بازی برگشت هم یحیی را شکست داد و حالا با از پیش رو برداشتن پدیده در اولین هفته فصل، مقابل گربه سیاه سابق هت‌تریک کرده است.


علی کریمی هم در تنها جدال با برانکو فصل گذشته با نتیجه 3-0 شکست خورد تا نشان دهد حداقل با سپیدرود رقیب خطرناکی برای پروفسور نیست.


اکنون برانکو ایوانکوویچ مقابل چهارمین شاگردش از زمان حضور در تیم ملی باید قرار گیرد. جواد نکونام که با نساجی به لیگ برتر صعود کرده، اینبار در لیگ برتر اولین دیدار تاریخی تیمش با پرسپولیس را روی نیمکت خواهد بود و باید دید این تقابل با چه نتیجه‌ای همراه خواهد شد. نکونام که در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی به عنوان یکی از مهره‌های قابل اعتمادش به ترکیب رسید، روزهای موفقی را با پیراهن شماره 6 سپری کرد و در اولین روزهای مربیگری‌اش یک جدال سخت را اکنون در آزادی پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها