کد خبر : 1552819 | 19 شهریور 1397 ساعت 18:36 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

سربلندی علی کریمی هدف ماست

ابراهیمی: بازی حیثیتی با ملوان داریم

هافبک تیم سپیدرود رشت امیدوار است که تیمش با کسب برتری مقابل ملوان در جام حذفی موفق باشد.

ابراهیمی: بازی حیثیتی با ملوان داریم

به گزارش "ورزش‌سه"،  حسین ابراهیمی هافبک تیم سپیدرود رشت در خصوص شرایط تیمشان بعد از حضور علی کریمی به عنوان سرمربی گفت: با ورود آقای کریمی انگیزه ما دوبرابر شد و آغاز لیگ برای ما از بازی با صنعت نفت آبادان بود که به تساوی بدون گل رسیدیم. ما از نظر بدنسازی خیلی دیر تمریناتمان را آغاز کرده بودیم و بازیکنان ما در نیمه دوم افت بدنی داشتند. البته آقای کریمی امکانات خوبی را هم برای ما فراهم کرد‌ه‌اند و وسایل پیشرفته‌ای در تمرینات ما مهیا شده است. دو هفته فرصت مناسبی برای ما بود تا تمرینات بدنسازی سختی را پشت سر بگذاریم و چند روز مانده به مسابقه مهم ما در جام حذفی فشار کمتر شده است تا آماده بازی با ملوان شویم.


هافبک سپیدرود درخصوص رویارویی با ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی با ملوان برای ما حیثیتی است. این بازی در روند نتیجه گیری مان در لیگ برتر هم تاثیرگذار خواهد بود. با تمام توان در این بازی حاضر می‌شویم تا آقای کریمی را در انزلی سربلند کنیم.


ابراهیمی افزود: بازیکنان آنها نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته‌اند و آنطور که شنیده‌ام نوری هم از آنها جدا شده است؛ با سرمربی آنها هم کار کرده‌ام. گل زدن من اهمیت ندارد و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و بیشتر به گلزنی هم تیمی‌هایم کمک کنم. از گلزنی بازیکنان دیگر ناراحت نمی‌شوم و با تمام توان در این بازی حاضر می‌شویم تا راهی دور بعدی شویم.

دیدگاه‌ها