کد خبر : 1552916 | 20 شهریور 1397 ساعت 11:23 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

دژاگه در پی طلسم شکنی در تاشکند

کاپیتان دوم ایران امشب امیدوار به شکستن طلسم تاشکند با پیراهن تیم ملی است.

دژاگه در پی طلسم شکنی در تاشکند

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه ستاره فوتبال ایران که از سوی کارلوس کی روش کاپیتان دوم ایران انتخاب شده است از روزی که تصمیم گرفت پیراهن ایران را انتخاب و به تن کند با طلسمی عجیب در بازی با ازبکستان در تاشکند روبرو شد تا جایی که هنوز مقابل دیدگان فوتبالدوستان ازبک توانایی های خود را به رخ نکشیده است.


در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در شرایطی که ایران بعد از اردوی ترکیه راهی تاشکند شد تا مقابل ازبکستان به میدان برود خبر مصدومیت اشکان دژاگه به عنوان یکی از اصلی ترین ستاره های تیم ملی شوک بزرگی به کی روش و اردو وارد کرد تا اولین غیبت ستاره دو ملیتی فوتبال ایران در تاشکند رقم بخورد.

 

1335351


چهار سال بعد در یکی دیگر از بازی های مقدماتی جام جهانی دوباره این قصه برای دژاگه تکرار شد با این تفاوت که اشکان این دفعه در بین مسافران به تاشکند قرار داشت تا تنها از روی نیمکت شاهد تلاش هم تیمی های خود و برد 1-0 با گلزنی سیدجلال حسینی باشد تا دومین غیبت این ستاره نیز به این شکل ثبت شود.


حالا در سومین بازی با ایران در تاشکند ستاره این روزهای تراکتورسازی در اوج آمادگی روحی و جسمی به دنبال شکستن طلسم غیبت های خود مقابل ازبکستان است تا به روند دوری از ترکیب اصلی تیم ملی که در جام جهانی هم ضربه زیادی به برنامه های کی روش زد، پایان داده شود. بازیکنی که حضورش در میانه میدان تیم ملی تفاوت های زیادی در نوع فوتبال ایران ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها