کد خبر : 1552945 | 20 شهریور 1397 ساعت 11:43 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا: کوکائین در حال تخریب زندگی ام بود

دیگو مارادونا، سرمربی جدید دورادوس مکزیک در کنفرانس خبری معارفه اش به موضوع اعتیادش به کوکائین اشاره کرد.

مارادونا: کوکائین در حال تخریب زندگی ام بود

به گزارش "ورزش سه"، مارادونا که سابق مربی گری در تیم‌هایی مثل تیم ملی آرژانتین، راسینگ و دپورتیوو ماندیو را در کارنامه اش دارد، اخیرا به عنوان سرمربی تیم دسته دوم مکزیکی انتخاب شده است. زادگاه مارادونا محل حضور یکی از بزرگترین و خطرناک ترین کارتل‌های مواد مخدر است و حالا مارادونا با اعتراف به اینکه پیشتر به کوکائین اعتیاد داشته، در اولین کنفرانس خبری حضور یافت.

 

 

1335378

 

 

او گفت:" مسئولیت تمام این اتفاق ها را برعهده می‌گیرم. 15 سال پیش توانستم ترک کنم، آن موقع ها زمانم را تلف می‌کردم. می‌خواهم به شما بگویم که وقتی مواد مخدر استفاده می‌کردم، خودم را نابود می‌کردم. یک گام رو به عقب بود و فوتبالیست همیشه باید رو به جلو باشد. این موضوع به کمک دخترم تمام شد.

 

هیچ پولی نداشتم، مجبور شدم به کار برگردم. دختر کوچکم در آن زمان 4 ساله بود. او من را متقاعد کرد. چیزهایی که من با دالما تجربه کردم، با هیچکس تجربه نکرده ام. وقتی در کما بودم، او من را لمس کرد و بیدار شدم. سپس دیدم که همه من را قضاوت می‌کنند و پیش خودمان گفتیم که باید حقیقت را بگوییم. نمی‌دانم چند نفر آنجا بودند که کارهای بدتری انجام داده بودند و اسمشان حتی روی کاغذ هم نیامد. من اینجا هستم که کار کنم."

 

دیدگاه‌ها