کد خبر : 1553041 | 20 شهریور 1397 ساعت 17:57 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاج: جانبازی‌ام از ابتدا حدود 50 درصد بود

مهدی تاج با تائید جانبازی اش گفت: در کردستان و جنوب جانباز شده ام.

تاج: جانبازی‌ام از ابتدا حدود 50 درصد بود

به گزارش "ورزش سه"، او در ابتدای صحبت هایش درباره مداحی و روضه خوانی گفت: مداحی که نمیکنم اما روضه خوانی داریم از بچگی. فکر میکنم از خیلی سال های قبل که به دنیا بیایم پدرم می خواند و امیدوارم بچه هایم هم بخوانند.

 

تاج سپس ضمن تائید جانبازی اش اظهار داشت: من جانبازی ام در حدود 50 درصد است و در هیچ دوره ای از 20 سال تغییر نکرده. من در آغاز انقلاب در کردستان بودم آنجا یک آسیبی دیدم. بعد در بهداری بودم تا کربلا 5 و آخر جنگ.

 

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در ابتدای انقلاب و سال 58 این اتفاق رخ داد. دو سه سال بعد جنگ تحمیلی آغاز شد و جانبازی ام برای کردستان و جنوب است. ما خودمان را شرمنده بخش اعظمی از ایثارگران و رزمندگان می دانیم. اگر الان امنیت و پایداری و جمهوری اسلامی هست، همین محرم و صفر است و یکی هم همین پایداری است که در جنگ بود و یک چیزی که بعد از انقلاب خیلی به آن افتخار می‌کنیم، همین 8 سال دفاع مقدس است.

 

مهدی تاج توضیحات دیگری را هم داد: توفیق داشتم در آغاز انقلاب در کردستان بودم. هم توفیق داشتم از کربلای 4 و سال 63 در جنوب باشم. کربلای 4 در شلمچه، کربلای 5 هم در شلمچه بود که ایران هم توفیقاتی داشت و به دریاچه ماهی رسید.

دیدگاه‌ها