کد خبر : 1553151 | 21 شهریور 1397 ساعت 10:13 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی برزیل و توقف آرژانتین در دیدارهای دوستانه

دو تیم برزیل و آرژانتین، شب گذشته در دیدارهای دوستانه خود به مصاف رقبا رفتند که برزیل با برد پرگل، ال سالوادور را شکست داد و آرژانتین مقابل کلمبیا متوقف شد.

پیروزی برزیل و توقف آرژانتین در دیدارهای دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، سلسائو شب گذشته در مری لند آمریکا مقابل حریف خود قرار گرفت و توانست با یک گل از نیمار، دو گل ریچارلیسون، یک گل از مارکینیوش و یک گل از کوتینیو، حریف خود را 5-0 شکست دهد.  ریچارلیسون که اولین بازی ملی اش را انجام می‌داد، شروع خیلی خوبی داشت و توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد که این ضربه پنالتی توسط نیمار به گل تبدیل شد. اما درخشش او به این پنالتی ختم نشد و توانست اولین گل ملی اش را در اولین بازی برای سلسائو به ثمر برساند.

 

در ادامه کوتینیو در حالی که 30 دقیقه از نیمه اول گذشته بود، گل سوم را نیز به ثمر رساند و اختلاف را افزایش داد ولی ریچارلیسون متوقف نشد. ستاره اورتون گل دومش را نیز در دقیقه 40 به ثمر رساند تا در پایان نیمه اول، برزیل 4-0 از حریف خود پیش بیفتد.

 

 

1335575

 

 

اما در شروع نیمه دوم، برزیل دچار افت شد و نتوانست آن روند خوب را حفظ کند و بازی پایاپای طی شد تا در دقیقه 90، مارکینیوش توانست گل آخر تیمش را بزند و نتیجه را 5-0 کند.

 

اما آرژانتین نیز در نیوجرسی به مصاف تیم قدرتمند کلمبیا رفت که با تساوی 0-0 متوقف شد. با وجود نیمه اول جذاب و دیدنی در ورزشگاه مت لایف، دو تیم در نیمه دوم دچار افت شدند و نتوانستند گلی به ثمر برسانند. آرژانتین بدون لیونل مسی، تیم برتر زمین در بیشتر دقایق بود ولی کلمبیا نیز فرصت داشت تا بتواند گلزنی کند و از حریف پیش بیفتد.

 

 

1335577

 

 

هر دو تیم با مربیانی جدید روی نیمکت خود به مصاف هم می‌رفتند. آرژانتین لیونل اسکالونی را روی نیمکت می‌دید و کلمبیا با هدایت آرتورو ره یس در میدان ظاهر شده بود ولی این تساوی باعث شد تا رکورد شکست ناپذیری آرژانتین مقابل کلمبیا از سال 2007، همچنان پایدار بماند.

دیدگاه‌ها