کد خبر : 1553156 | 21 شهریور 1397 ساعت 10:40 | 62.3K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل داماد خانواده کامیابی‌نیا با پرسپولیس(عکس)

تقابل دستیار جواد نکونام در نساجی مازندران که نسبت فامیلی با کمال کامیابی نیا دارد با پرسپولیس می تواند در بازی امروز قابل توجه باشد.

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر میان دو تیم پرسپولیس تهران و نساجی مازندران در حالی امروز برگزار می شود که تقابل کمال کامیابی نیا و حمیدرضا رجبی از جذابیت های آن به شمار می رود.


رجبی دستیار جواد نکونام در نساجی مازندران داماد خانواده کامیابی نیا است؛ به عبارت بهتر کمال برادر همسر رجبی محسوب می شود و رابطه گرمی میان آنها نیز وجود دارد. رجبی یکی از افرادی است که به واسطه رفت و آمد خانوادگی مشاوره های زیادی به کامیابی نیا می دهد و حالا امروز مقابل پرسپولیسی قرار می گیرد که کامیابی نیا را در اختیار دارد.


جالب اینکه رجبی و کامیابی نیا در دوران حضور در مس کرمان همبازی بودند، اما پیش از آن زمانی که رجبی در تیم بزرگسالان پاس تهران به عنوان یک هافبک چپ تکنیکی فعالیت می کرد کامیابی نیا در رده های پایه ای این تیم مشغول بازی بود.


از آن دوران تا به امروز رابطه این داماد و برادر همسر فوتبالی صمیمانه و توام با احترام و رعایت کسوت بوده است. رجبی نه فقط به عنوان بزرگتر و داماد خانواده بلکه همچون مشاوری دلسوز راهنمای کمال بوده و در تمام تصمیمات سال های اخیر کامیابی نیا به ویژه انتخاب پرسپولیس و به ویژه این اواخر تمدید قرارداد با این تیم برادر همسر خود را همراهی کرده است.

 

1335584

دیدگاه‌ها