کد خبر : 1553184 | 21 شهریور 1397 ساعت 10:42 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب بزرگترین شکست تاریخ کرواسی در رسانه‌ها

نه، این تیم نباید به فینال جام جهانی می رسید!

در دیدار تیمهای ملی اسپانیا و کرواسی در رقابتهای لیگ ملتهای اروپا، اسپانیا با نتیجه‌ی 6-0 به پیروزی رسید تا کرواسی، نایب‌قهرمان دنیا سنگین‌ترین شکست تاریخ خود را تجربه کند.

نه، این تیم نباید به فینال جام جهانی می رسید!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی وچرنی‌لیست کرواسی بعد از شکست سنگین کرواتها به بررسی مطالب رسانه‌های ورزشی دیگر کشورهای اروپایی درباره‌ی این بازی پرداخت. به گزارش این روزنامه‌ی کروات، دیلی‌میل تندترین انتقاد را به تیم ملی کرواسی وارد کرده و در مطلبی نوشت:" کرواسی با شکست سنگین در مقابل اسپانیای انریکه نشان داد که ما انگلیسی‌ها در روسیه باید فینال را در مقابل فرانسه برگزار می‌کردیم نه آنها".

 

1335634

 

دیلی‌میل در ادامه نوشت:" اسپانیا در یک بازی درخشان، نایب‌قهرمان جام جهانی را در هم شکست و با شش گل به پیروزی رسید تا نشان دهد بازی در فینال جام جهانی روسیه حق ما بود نه آنها".

 

 

1335635


در انگلیس، روزنامه‌ی میرر هم با اشاره به شکست سنگین کرواسی تیتر زد:" اسپانیا به کرواسی درس تواضع داد". میرر در ادامه نوشت:" کرواسی تنها چند ماه بعد از بازی کردن در فینال جام جهانی، در اولین دیدار رسمی خود، سنگین‌ترین شکست تیم ملی‌اش در تاریخ این کشور را تجربه کرد".

 

 

1335633

 


روزنامه‌ی مارکای اسپانیا هم درباره‌ی این بازی نوشت:" کرواسی تنها سایه‌ای از تیمی بود که در جام جهانی روسیه تا فینال پیش رفت. بیشتر از همه‌ی گلهای این بازی، ضربه‌ی سر راموس که گل پنجم اسپانیا را وارد دروازه‌ی کرواسی کرد به دل هواداران اسپانیایی نشست".


موندو دپورتیوو دیگر روزنامه‌ی معتبر ورزشی اسپانیا هم به شکست سنگین کرواسی پرداخته و مدعی شد که لاروخا نایب‌قهرمان جام جهانی را در هم کوبید.
فرانس‌پرس هم با انتشار گزارشی در این باره نوشت:" کرواسی که در جام جهانی روسیه درخشان ظاهر شده بود با شکست دیشب هوادارانش را نسبت به آینده‌ی این تیم در رقابتهای لیگ ملتهای اروپا بدبین کرد".

دیدگاه‌ها