کد خبر : 1553215 | 21 شهریور 1397 ساعت 12:12 | 143.6K بازدید | 0 دیدگاه

رجزخوانی آی زد ناین برای سی آر سون

پیغام زایتسف برای رونالدو؛ بهانه نیار کریس!

ایوان زایتسف، بازیکن روس‌تبار تیم ملی والیبال ایتالیا کریستیانو رونالدو، ابرستاره‌ی فوتبال دنیا و باشگاه یوونتوس را به یک چالش جالب دعوت کرد.

پیغام زایتسف برای رونالدو؛ بهانه نیار کریس!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو روز دهم ژوئیه بعد از 9 سال بازی در رئال مادرید به ایتالیا رفت تا به باشگاه یوونتوس بپیوندد. این ابرستاره‌ی 33 ساله با عقد قراردادی سه ساله به ارزش 123 میلیون یورو به این تیم ایتالیایی پیوست و در این سه سال هر فصل 35 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.


چالش زایتسف از زمانی آغاز شد که این والیبالیست روس‌تبار ایتالیایی که مدال طلای المپیک را در کارنامه دارد با انتشار پستی در اینستاگرام از رونالدو خواست در هر روز و هر ساعتی که می‌خواهد با او در یک نقطه مسابقه دهد تا معلوم شود سریعترین و قوی‌ترین ضربه به توپ توسط کدامیک از آنها زده خواهد شد.

 

1335645


بعد از آن بود که فدراسیون والیبال ایتالیا هم وارد میدان شد و در یک پست فیسبوکی از رونالدو خواست به چالش زایتسف پاسخ داده و خود را محک بزند. پست اینستاگرامی زایتسف تا کنون نزدیک به 62هزار بار لایک شده. پست فیسبوکی فدراسیون فوتبال ایتالیا هم بسیار پربیننده بوده است.


فدراسیون والیبال ایتالیا سعی کرده از هشتگهای #CR7  و #IZ9 استفاده کند. CR7 که به نماد رونالدو تبدیل شده از حروف اول نام و نام خانوادگی او و شماره‌ی پیراهنش برداشته شده و فدراسیون والیبال ایتالیا با استفاده از همین شیوه هشتگ #IZ9 را برای زایتسف ابداع کرده است.

 

1335644


هواداران والیبال، انتقال رونالدو به یوونتوس را تا حد زیادی شبیه انتقال زایتسف از روسیه به تیم پروجیای ایتالیا می‌دانند. انتقالی که در نهایت به دریافت تابعیت ایتالیایی زایتسف و پیوستن او به تیم ملی ایتالیا منجر شد. زایتسف در جریان یکی از مسابقات لیگ ملتهای والیبال در مقابل صربستان در سال 2018 با زدن سرویسی با سرعت 134 کیلومتر مشهور شد چرا که سرویس او رکورد جهانی سرعت سرویسهای والیبال را شکست.


زایستف در یک پست فیسبوکی هم از رونالدو خواسته:" کریستیانو، دنبال بهانه برای طفره رفتن از این چالش نگرد. بیا با هم در این چالش شرکت کنیم".

 

1335643

 

دیدگاه‌ها