کد خبر : 1553269 | 21 شهریور 1397 ساعت 14:48 | 112.6K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی در اردوگاه سرخ

ترک اردوی پرسپولیس توسط بشار رسن

حضور در اردوی تیم ملی عراق با مصدومیت برای بشار رسن همراه شد تا این بازیکن در بازگشت به جمع شاگردان برانکو، قادر به همراهی آنها برابر نساجی نباشد.

ترک اردوی پرسپولیس توسط بشار رسن

به گزارش "ورزش سه"، هافبک عراقی پرسپولیس با توجه به مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیست و در آخرین ساعات باقیمانده به جدال با نساجی اردو را ترک کرد. برانکو ایوانکوویچ که از نظر بازیکن در شرایط سختی به سر می‌برد، قادر به سود بردن از بشار رسن نیز نخواهد بود و این بازیکن بعد از بررسی کادرپزشکی اردوی این تیم را پیش از جدال با نساجی ترک کرد تا مراحل درمانی خود را پشت سر بگذارد. بشار رسن که هفته گذشته با حضور در اردوی تیم ملی عراق در ترکیب تیم کشورش برای کویت حاضر شده بود، در این دیدار از ناحیه مچ دچار مصدومیت شد. او با بازگشت به اردوی پرسپولیس تحت بررسی کادرپزشکی قرار گرفت و در نهایت اعلام شد برانکو حتی برای دقایقی نیز قادر به سود بردن از او نخواهد بود و باید کارهای درمانی را پشت سر بگذارد تا شرایط حضور برابر الدحیل را به دست بیاورد.


اکنون در حالی که تنها ساعاتی به دیدار مقابل نساجی مازندران باقیمانده، برانکو مجوز خروج او از اردو را صادر کرد و باید دید در فاصله 4 روز تا جدال سرنوشت ساز مقابل الدحیل این ستاره عراقی قادر به همراهی و بازگشت به لیست سرخپوشان خواهد بود یا خیر.


برانکو در شرایطی مجوز خروج این هافبک تاثیرگذار تیمش را صادر کرده که اکنون روی نیمکت با بدترین شرایط ممکن مواجه است و قادر به تغییر تاکتیک خاصی در تقابل با نساجی مازندران نخواهد بود. با بازگشت گادوین منشا به ترکیب، اکنون تنها شایان مصلح مهمترین چهره روی نیمکت محسوب می‌شود و دیگر بازیکنان این تیم را چهره‌هایی نه چندان مطرح و امتحان پس داده، همچون آدام همتی، احسان علوان زاده، حمید طاهرخانی، احسان حسینی و سعید میرحسینی شکل داده‌اند.


پرسپولیس با توجه به حضور بیرانوند در اردوگاه تیم ملی برای جدال با ازبکستان این بازیکن را نیز پیش از این برای تقابل با نساجی مازندران از دست داده بود و بار دیگر چشم به عملکرد بوژیدار رادوشوویچ دوخته است.


اما مهمتر از جدال با نساجی مازندران اکنون شرایط بشار رسن برای دیدار مقابل الدحیل قطر است. هافبک عراقی در فصل جدید با عبور از نیمکت نشینی و حضور در ترکیب اصلی به یکی از مهره‌های قابل اتکای برانکو تبدیل شده بود و در دیدار برگشت نیز با ارسال چند پاس کلیدی و موقعیت ساز تیمش را در آستانه گلزنی قرار داده بود که از جمله آن می‌توان به پاس دیدنی به امید عالیشاه اشاره کرد. رسن که با نمایش تکنیکی و سرعت بالای خود در از پیش رو برداشتن بازیکن روبرو یکی از مهره‌های قابل اعتماد پرسپولیس محسوب می‌شود، در صورتی که به بازی مقابل الدحیل نرسد، یک شوک بزرگ در اردوگاه سرخ را شکل خواهد داد. جایی که آنها پیش از این با محرومیت سیامک نعمتی برای بازی برگشت به اندازه کافی با ضعف و ناامیدی مواجه شده بودند.


در حال حاضر کادرپزشکی پرسپولیس توضیحی در خصوص شرایط این بازیکن و مدت زمان دوری و شرایط درمانی‌اش اعلام نکرده‌اند و با اعلام این موضوع به برانکو ایوانکوویچ باعث شدند تا او در آستانه بازی مقابل نساجی مازندران برای اینکه شانس بازگشت بشار به لیست تیمش را افزایش دهد، مجوز خروج از اردو برای انجام تمرینات آماده سازی و درمانی را صادر کند.


مهمترین موضوع اکنون برای برانکو سلامت این هافبک عراقی در فاصله 4 روز مانده به دیدار مقابل الدحیل است تا برنامه‌های تاکتیکی تیمش برای جبران شکست دور رفت را با شکست و بحران مواجه نکند و باید دید کادرپزشکی سرخپوشان چه تدابیری برای این موضوع ترتیب خواهند داد.

دیدگاه‌ها