کد خبر : 1553308 | 21 شهریور 1397 ساعت 18:35 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

کمترین جابه‌جایی در دفاع میانی و هافبک دفاعی؛

تیم ملی با ۶ تغییر؛ از پرتغال تا ازبکستان (عکس)

کارلوس کی‌روش با ۶ جابه‌جایی ترکیب ایران نسبت به بازی با پرتغال، تیمش را به مصاف ازبکستان فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی روز گذشته نخستین مسابقه تدارکاتی در مرحله آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا را برابر ازبکستان برگزار کرد که با توجه به نفراتی که از ابتدا به زمین رفتند، به نظر می‌رسید کارلوس کی‌روش برنامه تاکتیکی جدیدی برای این رقابت‌ها دارد و به نفرات جدیدی بها می‌دهد.

 

کی‌روش اخیرا اعلام کرد با وجود اینکه از توانایی برخی بازیکنان آگاه است، اما به دلیل سبک متفاوت مسابقات جام جهانی و رقبایی که تیم ملی ایران داشته، آنها را به روسیه نبرده است ولی احتمالا برخی از نفراتی که کنار گذاشته بوده را مجددا به لیست تیمش اضافه می‌کند و مسافر جام ملت‌های آسیا می‌کند.

تیم ملی ایران در بازی تدارکاتی دیروز برابر ازبکستان با ترکیبی در زمین حاضر شد که نسبت به آخرین مسابقه ملی پوشان در جام جهانی برابر پرتغال، ۶ تغییر در شروع مسابقه اتفاق افتاده بود و نفرات جدیدی با تصمیم کارلوس کی‌روش به میدان رفتند.

 

1335736

 

کمترین تغییر تیم ملی ایران در دیدار دیروز برابر ازبکستان، نسبت به سومین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی برابر پرتغال در خط دفاعی و پست هافبک دفاعی اتفاق افتاده بود که کی‌روش مجددا مرتضی پورعلی‌گنجی، سید مجید حسینی، امید ابراهیمی و سعید عزت‌اللهی را از ابتدا به زمین فرستاده بود و به غیر از آنها، جهانبخش را نیز مثل دیدار با پرتغال وارد بازی کرده بود.

از بین ملی پوشانی که در شروع مسابقه برابر ازبکستان وارد زمین شدند امیر عابدزاده، میلاد محمدی، وریا غفوری، علی قلی‌زاده، اشکان دژاگه و کریم انصاری‌فرد در دیدار با پرتغال جزو ترکیب ایران حضور نداشتند و به ترتیب جانشین علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون شده بودند.

 

از بین نفراتی که جزو ۱۱ مرد اصلی کی‌روش مقابل ازبکستان بودند، وریا غفوری و علی قلی‌زاده جزو فهرست تیم ملی ایران در جام جهانی قرار نگرفتند، امیر عابدزاده و اشکان دژاگه با وجود حضور در روسیه فرصت بازی پیدا نکردند و میلاد محمدی و کریم انصاری‌فرد هم به‌عنوان نفرات تعویضی مقابل پرتغال به میدان رفتند که دیروز به ترکیب اصلی اضافه شدند.

دیدگاه‌ها