کد خبر : 1553385 | 21 شهریور 1397 ساعت 23:49 | 78.1K بازدید | 0 دیدگاه

باید با اختلاف ۵-۴ گل می‌بردیم

برانکو: من و پرسپولیس مزاحم یک سری هستیم

سرمربی پرسپولیس راجع به آخرین وضعیت این تیم و حواشی‌ای که قبل از دیدار با نساجی برای آنها به وجود آوردند، صحبت کرد.

برانکو: من و پرسپولیس مزاحم یک سری هستیم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی مقابل نساجی در کنفرانس گفت: به بازیکنانم بخاطر برد برابر نساجی که شایسته آن بودند، تبریک می‌گویم و از تماشاگرانی که امروز در استادیوم حضور داشتند نیز تشکر می‌کنم؛ باز هم نشان دادیم که فقط باید به خودمان تکیه کنیم.

 

* باید با اختلاف ۵-۴ گل می‌بردیم
انتظار دیدار دشواری برابر تیم خوب نساجی داشتیم؛ تمام حرف‌هایی که در نشست خبری دیروز گفته بودم را امروز دیدیم؛ مهم‌ترین اتفاق قبل از مسابقه آسیایی برابر الدحیل پیروزی در بازی امروز بود؛ از پیروزی خوشحال هستیم ولی مطمئنا می‌توانستیم قاطعانه‌تر به سه امتیاز دست پیدا کنیم چراکه موقعیت‌های گل زیادی داشتیم که از آنها بهره نبردیم؛ بازی باید با اختلاف ۵-۴ گل به سود ما تمام می‌شد ولی این نتیجه اتفاق افتاد.

 

* غیبت بازیکنان

می‌دانستیم مقابل نساجی نمی‌توانیم از علیرضا بیرانوند و بشار رسن استفاده کنیم ولی سایر بازیکنان بازی خوبی داشتند و این برد را به آنها تبریک می‌گویم؛ در تمرین فردا مشخص می‌شود شرایط بازیکنان چطور است ولی به نظرم نمی‌تواند خیلی خوش بینانه باشد.

 

* من و پرسپولیس مزاحم یک سری هستیم

وظیفه ما نیست که به حواشی درباره جاسوسی از تمرین نساجی پاسخ بدهیم؛ تیم‌ها رفتارهای ورزشی و غیر ورزشی انجام می‌دهند؛ واضح است که من و تیم پرسپولیس برای خیلی‌ها مزاحمت ایجاد کردیم و همه جوانمردانه یا به روش‌های مختلف علاقه‌مند به شکست ما هستند؛ حق تیم‌ها است که به زمین بیایند، بجنگند تا نتیجه بگیرند ولی اینکه اتفاقاتی به این شکل و درگیری‌ها رخ می‌دهد، موضوع متفاوتی است؛ اینکه قبل از مسابقه حرف‌هایی می‌زنند، اهمیتی ندارد؛ ویژگی های تیم پرسپولیس، جنگیدن، تلاش، نمایش جوانمردانه و احترام به رقبا است.

 

* حیف است بشار را نداشته باشیم

متاسفانه بشار رسن در جریان دیدار تدارکاتی تیم ملی عراق آسیب دیدگی پیدا کرده و در دقیقه ۳۵ آن بازی هم از زمین بیرون رفته است؛ متاسفانه الان وضعیت خوبی نداریم؛ تا دوشنبه که بازی ما مقابل الدحیل است، زمان زیادی خواهیم داشت و شرایط بازیکنان را بررسی می‌کنیم؛ خیلی حیف است اگر نتوانیم از بشار رسن استفاده کنیم چون شرایط بسیار خوبی داشت؛ با مربی تیم ملی عراق هم حرف زدم و او هم تایید کرد که این بازیکن شرایط بسیار خوبی داشت؛ بشار رسن برای مداوا روزی دو بار به کلینیک می‌رود و با این شرایط، امیدوار به بازگشت او هستیم ولی متاسفانه فعلا شرایط چندان مطلوبی را نمی‌بینیم.

 

* دلیل تعویض ماهینی

حسین ماهینی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو دردی که در پای خود احساس می‌کرد و همچنین با توجه به دیدار مهمی که در آسیا مقابل الدحیل داریم، از زمین بیرون آمد و تعویض شد؛ هدف من هم حفظ این بازیکن برای مسابقه بعد پرسپولیس بود.

 

* به این سادگی فریب نمی‌خوریم!

نظر شما درباره قضاوت داور مسابقه با نساجی چه بود؟ آن پنالتی درست بود یا نه؟ البته باید دوباره آن صحنه را ببینم؛ من مربی هستم و هر روز در تمرینات تیمم داوری می‌کنم؛ داوری‌های خوب و بد در تمرینات دارم تا بازیکنانم را برای چنین مسابقاتی آماده کنم؛ مطمئنا مربیان توانایی قضاوت‌های خوب را دارند و ما را نمی‌توانند به این سادگی فریب دهند!؛ در سومین دقیقه مسابقه توپ به دست بازیکن نساجی برخورد کرد و داور باید یک پنالتی برای ما می‌گرفت ولی این صحنه‌ها برای اعلام پنالتی برای ما کافی نیست؛ شاید اگر مچ دست بازیکن حریف می‌شکست، داور برای ما پنالتی اعلام می‌کرد.

 

* با مهاجمان تمرین می‌کنیم

توپ‌های مهاجمان در بعضی مواقع تبدیل به گل نمی‌شود؛ علیپور امسال 3 گل به ثمر رسانده ولی چند گل هم نزده است؛ البته برای علیپور بهتر این است که توپ‌ها را به بیرون بزند تا اینکه اصلا در فرصت گلزنی نباشد؛ در تمرینات تیمی روی گل کردن ضربات نهایی کار کردیم و می‌کنیم و می‌دانیم که مهاجمان تیم زحمت می‌کشند و تلاش زیادی دارند.

 

* باید به روش ورزشی برنده شوید

امروز مقابل نساجی 8 فرصت گلزنی به دست آوردیم؛ همه برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنند و همه تیم‌ها نیز زمانی که برابر تیم قهرمان بازی دارند، می‌خواهند به برد برسند؛ این اتفاقات در فوتبال عادی است ولی باید این کارها را به شیوه ورزشی انجام داد؛ من بخاطر این مسائل ناراحت بودم چون ما از هیچ‌کس کمکی نمی‌خواهیم؛ در دو فصل گذشته با زحماتی که خودمان انجام دادیم، به موفقیت دست پیدا کردیم و به دنبال آنالیز اتفاقات سه سال اخیر نیستیم.


شرایط و کیفیتی که بازیکنان دارند، سبک بازی ما را مشخص می‌کند

وقتی با سیستم 2-4-4 لوزی بازی می‌کردیم، یک عده از ما ایراد گرفتند و وقتی خطی بازی کردیم، عده دیگری گفتند چرا با همان سیستم لوزی بازی نمی‌کنید؟؛ کادر فنی سیستم بازی‌ها را بنابر وضعیت بازیکنان مشخص می‌کند؛ ما به این سیستم‌ها تسلط کامل داریم و این شرایط، نشان دهنده کیفیت تیمی ما است؛ البته چینش سیستم ما به رقبایی که داریم هم بستگی دارد ولی به طور کلی، تیمی هستیم که نوع و سبک بازی خودمان را با شرایط حریفان مطابقت نمی‌دهیم و کار خودمان را پیش می‌بریم.

دیدگاه‌ها