کد خبر : 1553393 | 21 شهریور 1397 ساعت 23:26 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

منشا خطردائمیِ بدون گلزنی (عکس)

گادوین منشا در دیدار برابر نساجی مازندران نمایش خوبی داشت ولی همچنان در امر گلزنی خوب عمل نمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا امروز و به واسطه مصدومیت بشار رسن به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید و در مجموع هم نمایش خوبی در طول بازی ارائه داد، اما این مهاجم نیجریه ای همچنان در انجام مهم ترین انتظاری که از او وجود دارد یعنی گلزنی ناکام مانده است.


منشا در برخی دقایق بازی فرصت این را داشت که با ثبت سومین گل فصل خود، علاوه بر خارج کردن سرخپوشان از زیر فشار، روحیه خود را نیز در آستانه دیدار برابر الدحیل بالا ببرد که البته این اتفاق رخ نداد.


با این حال منشا مانند گذشته در حفظ توپ در بخش هجومی پرسپولیس خوب عمل کرد و مدافع راست تیم نساجی را به زحمت انداخته بود و خطری دائمی روی دروازه شاگردان نکونام به شمار می رفت.


حالا منشا شاید به مهم ترین دیدار فصل خود و یکی از تعیین کننده ترین مسابقاتش طی دوران حضور در پرسپولیس رسیده است؛ دیداری که به واسطه محرومیت سیامک نعمتی به صورت فیکس در مقابل الدحیل راهی میدان خواهد شد و هواداران هم انتظار تکرار نمایش او در دیدار برابر الاهلی عربستان را دارند که فصل گذشته در همین مقطع رخ داد؛ نمایشی که در صورت کامیابی منشا می تواند تضمین کننده ادامه حضور فیکس او در ترکیب تیم برانکو حتی در صورت بازگشتن محرومان شود.

 

1335826

 

دیدگاه‌ها