کد خبر : 1553513 | 22 شهریور 1397 ساعت 17:11 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

۳ بازیکن مصدوم داریم

پورغلامی: با شکست سپیدرود هوادارنمان را خوشحال می‌کنیم

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی اعلام کرد سه بازیکن اصلی تیمش را برای دربی گیلان در اختیار ندارد.

پورغلامی: با شکست سپیدرود هوادارنمان را خوشحال می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" وی در ابتدا چنین گفت: دربی همواره از حساسیت خاصی برخوردار است و تمامی دربی‌های فوتبال چنین حساسیتی دارند، امیدوارم بازی خوبی مقابل سپیدرود انجام دهیم و با پیروزی مقابل این تیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

 

وی با اشاره به مصدومان و محرومان ملوان گفت: شهریار مغانلو، دانیال ماهینی و علیرضا دغاغله به بازی مقابل سپیدرود نمی‌رسند، عظیم گوک در دو روز گذشته به دلیل تب و لرز در تمرینات حضور نداشت و حضورش در دربی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما به بازیکنان جایگزین و توانایی‌هایشان اعتقاد راسخ دارم و امیدوارم وظایفشان و توانایی‌های فنی خود را به‌خوبی در زمین مسابقه انجام دهند، ملوان از بازیکنان خوبی برخوردار است.

 

سرمربی ملوان در پاسخ به حاشیه‌های به وجود آمده از سوی برخی مسئولین شهری و استانی در روزهای گذشته گفت: در حیطه کاری خودم ورود می‌کنم و صحبت در مورد این مسائل از سوی بنده حرفه‌ای نیست.

 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر سابقه حضور پنج بازیکن سپیدرود در ملوان و آشنایی با سیستم بازی ملوانان بیان کرد: هم سپیدرودی‌ها فیلم بازی ما را دیده و آنالیز کرده‌اند و هم ما فیلم بازی‌های این تیم را دیده و آنالیز کرده‌ایم، هم آن‌ها از ملوان و هم ما از سپیدرود شناخت کافی داریم. بازیکنان جوانمان از تجربه خوبی برخوردار هستند، آقای نقدی پور سال گذشته در دربی مقابل سپیدرود گل زنی کرده است و تنها یکی دو بازیکن تجربه کافی ندارند که بابت این موضوع نگرانی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها