کد خبر : 1553516 | 22 شهریور 1397 ساعت 16:23 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

حضور طاهرخانی در ترکیب؛

این‌بار احمد نوراللهی اشک نریخت (عکس)

حمید طاهرخانی با گذشت بیش از یک فصل بار دیگر توانست در ترکیب سرخپوشان به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک جوان پرسپولیس که انتظار می‌رفت رشد فنی و تاکتیکی‌اش در زمان حضور در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ زودتر از اینها شکل گیرد، بیش از یک سال نیمکت نشینی را تجربه کرد تا بار دیگر در استادیوم آزادی در زمین حاضر شود.


۳ دی ماه ۱۳۹۵ تیم پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ شانزدهم در آزادی میزبان تیم سیاه جامگان بود و با ۳ گل این تیم را از پیش رو برداشت. در این دیدار احمد نوراللهی بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را بر بازو بسته بود و بعد از آن بازی برای گذراندن دوران سربازی راهی تیم تراکتورسازی شد و به همین دلیل و به پاس قدردانی از زحمات این بازیکن علیرغم حضور سیدجلال حسینی و حسین ماهینی در زمین، بازوبند کاپیتانی به شماره هشت بااخلاق سرخپوشان داده شده بود.

 

1335968


در دیدار مقابل سیاه جامگان که به نوعی بازی خداحافظی موقت نوراللهی با هواداران پرسپولیس بود، این بازیکن در دقیقه ۸۶ با چشمانی اشکبار جای خود را به حمیدرضا طاهرخانی داد و حالا با گذشت بیش از یکسال و نیم و این بار در شرایطی کاملا متفاوت، تعویض نوراللهی با طاهرخانی تکرار شد و البته اینبار نیازی به چشمان اشکبار نوراللهی نبود.


طاهرخانی در مدت زمان کوتاهی که در زمین حضور یافت، امیدوارکننده ظاهر شد و با اعتمادبنفس بالا و حرکاتی جالب توجه که اوج آن استارت در ضدحمله برای شکل‌گیری موقعیت گل پرسپولیس بود، نشان داد در صورتی که به تمرینات و انگیزه خود اضافه کند، قادر است به چهره‌ای قابل اعتماد روی نیمکت این تیم تبدیل شود.

 

1335967

 

1335966

دیدگاه‌ها