کد خبر : 1553722 | 23 شهریور 1397 ساعت 18:12 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

سال های زیادی با هم بودیم

صادقی: باور درگذشت مجید، سخت است

مربی فعلی نارنجی پوشان می گوید باور درگذشت یکی از همبازیان سابقش سخت است. با مجید دوران خوبی را سپری کرده بودیم.

صادقی: باور درگذشت مجید، سخت است

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی یکی از همبازیان مرحوم غلام نژاد درباره شرایط خود پس از شنیدن خبر تلخ گفت: چند ساعتی است که خبردار شدیم و باورش خیلی سخت است. من با دوستان مشترکمان تماس گرفتم و گویا او سال گذشته هم مشکل قلبی داشته و متاسفانه این ضایعه ناباورانه امروز رخ داده است.


او ادامه داد: مجید از جوانان و امید سایپا رشد کرد و در کنار هم با سایپا قهرمان شدیم. بعد به تیم ملی راه پیدا کرد و همین طور پله های موفقیت را از سایپا طی کرد و باز هم می گویم باورش خیلی سخت است. من امروز با شنیدن خبر درگذشت او خاطرات را مرور می کردم وقتی در سایپا ازدواج کرد، بچه دار شد دورانی است که ما با مجید گذراندیم. تحمل درگذشتش خیلی سخت است. امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد.


مربی کنونی سایپا ادامه داد: مجید دو بار در سایپا دچار آسیب دیدگی آن هم از ناحیه رباط صلیبی شد و بار دوم بعد از بهبود از استقلال پیشنهاد داشت، پس از این اتفاق مجید به استقلال رفت و تا به روند صعودی خود ادامه دهد. او در دوران تیم ملی دوران خوبی داشت و زمانی که آقای دایی هدایت تیم ملی را داشتند بازی می کرد و خیلی هم خوش تکنیک و خوب بود.

 

صادقی درباره دوران حضور غلام نژاد در سایپا گفت: در سالی که آقای دایی سرمربی سایپا بودند در آن مقطع دفاع راست ما مصدوم شد و چون مجید در سمت راست قبلا کار کرده بود با وجود آنکه فوروارد بازی می کرد به پست دفاع آمد و تا آخر فوتبالش هم در این پست جا افتاد.

 

همبازی سابق مرحوم غلام نژاد در پایان گفت: بعد از آنکه مجید از سایپا رفت همیشه با هم در ارتباط بودیم و سعی کردیم که این ارتباط را حفظ کنیم، مجید بعد از اینکه از استقلال جدا شد در یک لیگ پایین تر کارش را دنبال کرد و هیچ وقت شرایط پیش نیامد که دوباره به سایپا بازگردد. امیدواریم قدر کسانی که داریم بدانیم و یک کم بیشتر به آنها توجه کنیم.

دیدگاه‌ها