کد خبر : 1553742 | 23 شهریور 1397 ساعت 19:14 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد

امامی‌فر: چهار دیدار بسیار سخت داریم

مربی تیم سپیدرود اعلام کرد که تیمش همراه با ملوان تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار داشته و به همین علت این دیدار از کیفیت لازم برخوردار نبوده است.

امامی‌فر: چهار دیدار بسیار سخت داریم

به گزارش "ورزش‌ سه"، علیرضا امامیفر دستیار علی کریمی در سپیدرود رشت بعد از کسب برتری مقابل ملوان در مسابقات جام حذفی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت:  نیمه اول این دیدار تحت تاثیر جو حاکم بر سکوها پیگیری شد و از نظر فنی سطح پایینی داشت. در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و توانستیم به گل برسیم و برنده شویم.


مربی سپیدرود با تمجید از ملوان بندرانزلی گفت: ملوان تیم قابل تحسینی است و ان‌شاءالله به لیگ برتر صعود کند. این تیم و هوادارانش لیاقت حضور در لیگ برتر را دارند.


وی بدون اشاره به درگیری هواداران و آسیب دیدن بازیکن تیمش و داور مسابقه خاطرنشان کرد: اداره این بازی برای کلیه عوامل بازی سخت بود. همه دست به دست هم داده بودند که بازی بدون مشکل برگزار شود. امیدوارم چند مورد بی‌انضباطی دیگر تکرار نشود. هر دو تیم نماینده گیلان هستند و باید حمایت شوند.


امامی‌فر با اشاره به تفاوت‌ مسابقات در جام حذفی و لیگ برتر، یادآور شد: نوع فوتبال در جام حذفی متفاوت از لیگ برتر است. احتمال ۱۲۰ دقیقه شدن بازی زیاد است. مربی باید تمام جوانب را بسنجد. در جام حذفی مهم صعود به دور بعد است. نوع بازی ما در این دیدار متفاوت از لیگ برتر بود.


او افزود: به ادامه مسیر و بازی با پرسپولیس، پیکان، ذوب آهن و تراکتورسازی نگاه می‌کنیم. چهار دیدار سخت در ادامه مسابقات خواهیم داشت.


مربی سپیدرود رشت در پاسخ به این سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به جو نامناسب ورزشگاه‌ها از جمله دیدار ملوان و سپیدرود، فکر می‌کند بانوان می‌توانند در ورزشگاه‌ها حاضر شوند، گفت: باید شرایط سخت افزاری فراهم شود که بتوانیم شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باشیم.

 

دیدگاه‌ها