کد خبر : 1553749 | 23 شهریور 1397 ساعت 19:42 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری حاضر نشد

تکسیرا: این بازی درسی برای ما شد

تکسیرا مربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان می گوید که در نیمه دوم مقابل ماهشهر کنترل بازی از دست آنها خارج بود.

تکسیرا: این بازی درسی برای ما شد

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل شهرداری ماهشهر به برتری 3 بر 1 دست یافت تا به مرحله بعدی راه یابد. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از این دیدار حاضر نشد و میگوئل تکسیرا، دستیارش در این نشست حاضر شد. دلیل غیبت قلعه‌نویی، عجله او برای رسیدن به پروازش به سمت تهران اعلام شد .


تکسیرا در نشست خبری در مورد کسب این پیروزی گفت: همه ما می‌دانیم که چنین بازی‌هایی سخت و مشکل است. ما وظیفه‌مان این بود که از ابتدا خوب و قوی بازی را آغاز کنیم. این بازی‌ای بود که انتظارش را داشتیم. ما برای این که غافلگیر نشویم، خیلی محکم بازی را آغاز کردیم. به این دلیل که خیلی‌ از بازیکنان در چنین بازی‌هایی انگیزه ندارند، در برخی نقاط از وظایفشان غافل می‌شدند اما سرمربی ما بازیکنان را توجیه کرده بود و آن‌ها خوب عمل کردند.


او در مورد نیمه دوم و عملکرد نه چندان خوب طلایی پوشان افزود: در نیمه دوم نتوانستیم بازی را خوب کنترل کنیم. پنالتی که برای شهرداری ماهشهر گرفته شد، مشکوک بود. تیم ما وظیفه داشت در نیمه دوم بهتر عمل کند. نیمه دوم آن طور که می‌خواستیم نشد اما مهمترین مسئله نتیجه بود که توانستیم پیروز شویم.


مربی سپاهان در مورد سبک بازی این تیم و امیرقلعه نویی ادامه داد: امیر قلعه‌نویی همیشه به دنبال بازی تهاجمی است اما متاسفانه برخی اوقات بازی قابل کنترل نیست. بعد از اینکه ۳ بر صفر جلو بودیم، ‌می‌دانستیم روند بازی تغییر می‌کند. اینکه ما در ادامه موقعیت داشتیم نشان می‌دهد که میل به گل‌زنی داشتیم. همچنین طبیعی بود که تیم حریف مقابل تیم بزرگی مانند سپاهان انگیزه بالایی داشته باشد و می‌خواستند خودشان را نشان دهند. این درسی برای ما بود.

دیدگاه‌ها