کد خبر : 1553811 | 24 شهریور 1397 ساعت 08:52 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش مهاجم سابق بارسا با پیراهن دورتموند

پاکو آلکاسر در اولین حضور خود در یک بازی رسمی برای باشگاه جدیدش بوروسیا دورتموند گلزنی کرد.

درخشش مهاجم سابق بارسا با پیراهن دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، گلزنی آلکاسر در حالی بود که لوسین فاور سرمربی دورتموند بعد از بازی شاگردانش در مقابل آینتراخت فرانکفورت اعلام کرد که آلکاسر از ناحیه‌ی ساق پا با مصدومیت مواجه است. 


آلکاسر که ملی‌پوش اسپانیایی است ماه پیش به عنوان بازیکن قرضی از بارسلونا به دورتموند پیوست و روز جمعه در اولین بازی رسمی خود برای باشگاه آلمانی عملکرد موفقی داشت. این ملی‌پوش اسپانیایی در گل دورتموند که توسط ماریوس ولف به ثمر رسید نقش داشت و سپس نوبت به خودش رسید تا از فاصله‌ی حدوداً 18متری با یک شوت سرکش گلزنی کند تا زردپوشان دورتموند در نهایت با نتیجه‌ی 3-1 به پیروزی برسند. 


لوسین فاور، سرمربی دورتموند پس از بازی گفت که آلکاسر، مهاجم 25ساله‌ی تیمش برای جا افتادن در ترکیب دورتموند همچنان به زمان نیاز دارد. فاور همچنین فاش کرد که آلکاسر در اواخر بازی با فرانکفورت از ناحیه‌ی ساق پا دچار آسیب‌دیدگی شده است. 

 

1336245


فاور گفت:" آلکاسر اواخر چندان بازی نکرده و برای اینکه به آمادگی کامل برسد به زمان احتیاج دارد. ما دقیقاً نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده ولی در اواخر بازی متاسفانه آلکاسر احساس درد می‌کند و به نظر می‌رسد از ناحیه‌ی پشت ساق پا آسیب دیده است". 


فاور از نتیجه‌ی بدست آمده توسط تیمش بسیار راضی بود. نتیجه‌ای که باعث شد شاگردان زردپوش او با بدست آوردن هفت امتیاز از سه بازی به صدر جدول بوندس‌لیگا راه یابند. فاور گفت:" فرانکفورت تیم سرسختی است و بازی با این تیم به هیچ وجه برای ما ساده نبود. البته وقتی در نیمه‌ی اول از حریف پیش افتادیم و با برتری به رختکن رفتیم، نمی‌شود گفت که استحقاقش را نداشتیم ولی بازی در واقع در نیمه‌ی اول پایاپای پیش می‌رفت و واقعیت این است که در این نیمه کمی خو‌ش‌شانس بودیم. در نیمه‌ی دوم هم برای زدن گل دوم آنقدر عجله داشتیم که گل خوردیم و مساوی شدیم. ولی گل دوم ما واقعاً زیبا به ثمر رسید و بعد از آن بود که بیشتر بر بازی سوار شدیم و در نهایت یک برد شیرین بدست آوردیم".

دیدگاه‌ها