کد خبر : 1553820 | 24 شهریور 1397 ساعت 10:17 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوش تیپ، موثر و محبوب؛ علی کریمی با موهای سفید

هر تصوری که از علی کریمی دارید را کنار بگذارید؛ او حالا حکم یک منجی را برای مردم رشت دارد که باموهای سپید در کنار زمین تمام تلاشش را برای بهتر کردن این تیم انجام می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تصویر غالب خیلی ها از علی کریمی، جادوگری است که با پیراهن پرسپولیس، بایرن مونیخ و تیم ملی مدافعان حریف را دریبل می زند؛ برخی دیگر او را عصیان گر شهر و مبارز فدراسیون نشین ها می دانند؛ اما دو مقطع مربیگری در شهر پدری باعث شده تا او لقب «منجی» را هم از سپیدرودی دریافت کند. علی کریمی حالا کسی است که یک بار سپیدرود را از سقوط نجات داد و حالا هم می خواهد از بحران بیرون بیاورد و به سمت رویاهای بزرگ تر پیش ببرد.

 

1336262

 

سپیدرود روز گذشته دربی ال گیلانو را از ملوان بندر انزلی برد و بی شک چیزی بالاتر از غلبه بر تیم هم استانی برای هواداران این تیم وجود دارد. بردی که خاطره شکست های متوالی در لیگ برتر را از ذهن قرمزهای گیلان پاک کرد و آن ها را به آینده ای بهتر امیدوار ساخت.

 

نماینده رشت، میانگین هر سه بازی یک امتیاز را به ثبت رسانده و قعرنشین مطلق لیگ هجدهم است. آن ها هفته آینده با پرسپولیسِ آماده برانکو ایوانکوویچ دیدار می کنند و در میان این همه سختی، دلشان به مربی ای قرص است که شاید تجربه مربیگری زیادی نداشته و مثل خیلی از مربیان دنبال مدرک لایسنس پرو هم نرفته باشد اما با همین شرایط تمام تلاشش را می کند تا سرخپوشان رشتی بار دیگر در لیگ بمانند و به لیگ برتر عادت کنند.

 

1336261

 

1336260

دیدگاه‌ها