کد خبر : 1553850 | 24 شهریور 1397 ساعت 11:13 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال سوسیداد - بارسلونا

سوسیداد امشب در ورزشگاه خانگی خود میزبان بارسلونا خواهد بود.

پیش بازی رئال سوسیداد - بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها که در تابستان با جذب مهره های متعدد خط میانی و حمله خود را تقویت کرده اند، تا به اینجای فصل با کسب بهترین نتایج در لالیگا صدرنشین هستند. آنها در هر سه بازی خود موفق به کسب پیروزی شده و با تفاضل گل بالاتر از رئال مادرید، رقیب اصلی شان که آنها نیز سه پیروزی تا به اینجا کسب کرده اند، قرار گرفته اند. مدافع عنوان قهرمانی نمایش‌های خوبی تا به اینجا داشته و هواداران را امیدوار کرده که این فصل در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی گام برمی‌دارد. لیونل مسی با به ثمر رساندن 4 گل و ارسال 2 پاس گل برای هم تیمی‌هایش، طبق انتظار بهترین بازیکن تیمش بوده و نمره 8.98 را تا به اینجا به دست آورده است.

 

 

1332137

 

 

اما آبی اناری ها می‌دانند که امروز در ورزشگاه سوسیداد، کار آسانی پیش روی آنها نخواهد بود. هر چند که سوسیداد با کسب 4 امتیاز از سه بازی اش در رده یازدهم جدول قرار گرفته ولی همواره در خانه تیم سرسختی بوده و توانسته رقبای قدرتمند خود را دچار مشکل کند. از همین رو والورده می‌داند که باید با ترکیب اصلی و استفاده از تمام پتانسیل تیمش در میدان ظاهر شود.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای بارسا و 1 تساوی به دست آمده و انتظار می‌رود که بارسا در این دیدار نیز به پیروزی دست پیدا کند، هر چند که آنها در ورزشگاه آنوئتا همواره به سختی به پیروزی رسیده اند. بارسا برای این بازی محروم و مصدومی ندارد ولی سوسیداد از همراهی عدنان یانوزای، دیگو یورنته، مارتین مرکوئلنز و ساندرو رامریز به علت مصدومیت محروم است و حضور ویلیان خوزه و رائول ناواس در این بازی هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1336294

دیدگاه‌ها