کد خبر : 1553882 | 24 شهریور 1397 ساعت 12:08 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

شیرین‌ترین پنالتی، محصول غلامی‌ها برای سپیدرود

تیم سپیدرود رشت با استفاده از یک ضربه پنالتی توانست ملوان را در دربی گیلان شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شود.

شیرین‌ترین پنالتی، محصول غلامی‌ها برای سپیدرود

به گزارش “ورزش سه” شاید شیرین‌ترین پنالتی برای سپیدرودی‌ها بعد از پنالتی حسین کعبی مقابل نساجی، پنالتی دیروز محمد غلامی مقابل ملوان باشد؛ دو پنالتی‌ای که حسرت طولانی مدت سپیدرودی‌ها را پایان داد.


درست دو سال قبل در آخرین دیدار سپیدرود در لیگ یک که مقابل نساجی مازندران بود یک پنالتی برای سرخ‌پوشان رشتی به دست آمد و حسین کعبی با گل کردن آن به حسرت ۲۵ ساله رشتی‌ها برای حضور در سطح اول فوتبال ایران پایان داد.

 

1336339


در دربی روز گذشته هم محمد غلامی، مهاجم تیم سپیدرود از اشتباه پوریا غلامی مدافع تیم ملوان نهایت استفاده را برد و با زیرکی تمام یک پنالتی برای تیمش به دست آورد و خودش پشت توپ ایستاد و با گل کردن آن خوشحالی را به طرفداران رشتی هدیه کرد و طلسم ۳۳ ساله نبردن سپیدرود در انزلی را شکست.

 

1336340


غلامی که در ابتدای فصل عضو تیم آلومینیوم اراک بود با درخواست علی کریمی از این تیم جدا شد و بار دیگر به سپیدرود بازگشت. او در بازی روز گذشته تیمش مقابل ملوان تحرک خوبی به خط حمله رشتی‌ها بخشید و توانست خط دفاع ملوان را در همان عقب زمین نگه دارد.

 

1336338


غلامی بعد از به ثمر رسیدن گل درست در زمانی که فشار انزلی‌چی‌ها برای ثبت گل مساوی بسیار زیاد شده بود با برگشت به زمین خودی، پرس را بر روی بازیکنان حریف انجام می‌داد تا در بخش دفاعی هم کمک حال سپیدرود باشد. نمایش دیروز غلامی نشان داد که اصرار کریمی برای بازگشت وی به سپیدرود بی دلیل نبوده است و حالا باید منتظر عملکرد او در ادامه فصل باشیم.

 

1336337

 

 


عکس: سیداحمد کیایی

 

 

دیدگاه‌ها