کد خبر : 1553925 | 24 شهریور 1397 ساعت 14:11 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

آموزش یزله به بالوتلی در آبادان(عکس)

جمعه شب آبادان باردیگر شاهد شور و شوق شادی از یک پیروزی بزرگ فوتبالی بود.

به گزارش" ورزش سه"صنعت نفت آبادان در یک بازی جذاب و دیدنی توانست تیم تراکتورسازی را با تمام ستارگانش از پیش رو بردارد. در این بازی دو بازیکن خارجی صنعت نفت یعنی جاسم کرار و جاناتان بالوتلی در پیروزی تیمشان نقش موثر ایفا کردند.


کرار در این بازی دو گل زد و بالوتلی یک گل ، یک پاس گل داشت و در پایان بازی هم پنالتی اش را تبدیل به گل کرد. بالوتلی البته از زمانی که به آبادان آمد به شدت تحت فشار رسانه ای و هواداران این تیم قرار گرفت که انتظار داشتند این برزیلی 29 ساله عملکرد بهتری داشته باشد اما بالوتلی در دو هفته از لیگ برتر برابر پرسپولیس و سپیدرود دقایق خیلی کمی بازی کرد اما در بازی با تراکتورسازی فرصت بیشتری پیدا کرد و نمایش خیلی خوبی داشت.


در پایان بازی هم او یکی از شادترین و البته محبوب ترین بازیکنان صنعت نفت بود و در جشن شادی بعد از برد نیز نقش اصلی داشت. در پایان بازی بازیکنان نفت آبادان از فرط شادی به حرکات موزون پرداخته و لزگی را در تختی آبادان نمایش دادند. در کنار اکبر ایمانی که آذری است و احتمالا خیلی خوب لزگی بلد است بالوتلی هم نشان داد در حرکات موزون  استعداد خوبی دارد.


بالوتلی فصل گذشته در لیگ فوتبال مقدونیه حضور داشت و در 8 بازی برای این تیم 4 گل زد و 2 پاس گل هم داد. او با ادامه این روند در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی خیلی زود می تواند سکوهای داغ و ملتهب تختی آبادان را همراه خودش به حرکات موزون وادارد.

 

1336379

دیدگاه‌ها