کد خبر : 1553973 | 24 شهریور 1397 ساعت 17:24 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

باور ندارم مجید فوت کرده است

غلامی: اتفاقات سال گذشته را با کریمی تکرار می‌کنیم

lهاجم تیم سپیدرود رشت اعلام کرد که علی کریمی شرایط این تیم را متحول کرده و در ادامه نتایج خوبی کسب خواهند کرد.

غلامی: اتفاقات سال گذشته را با کریمی تکرار می‌کنیم

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمد غلامی مهاجم تازه وارد سپیدرود روز گذشته توانست در اولین باز خود یک پنالتی کسب کرده و با گل کردن آن لحظات شیرینی را به هواداران رشتی تقدیم کند. وی در خصوص این بازی گفت: خیلی خوشحالم که علی آقا به من اعتماد کرد و دوباره به سپیدرود آمدم. این بازی هم برایم خیلی مهم بود و از اینکه توانستم به کمک بچه های تیم، هواداران و مربی خوبم علی آقا کریمی نقش کوچکی در برد تیم داشته باشم. سپیدرود سال گذشته در رشت از انزلی ملوان شکست خورده بود و ما برای جبران آن نتیجه به انزلی رفته بودیم و از اینکه توانستم گل برتری تیم را به ثمر برسانم خیلی خوشحالم. البته آن زمان من در سپیدرود نبودم اما من می خواستم که هرطور شده دل هوادارانمان را شاد کنم که خدا را شکر همین هم شد.


وی ادامه داد:
ان شاالله با حضور علی آقا اتفاقات خوب سال گذشته سپیدرود را شاهد خواهیم بود؛ ایشان بعد از آمدن تمرینات بدنسازی خوبی انجام دادند، شرایطمان خیلی خوب شده و  نظم مناسبی به تیم داده اند؛ مطمئنا پس از این اخبار خوبی را خواهیم شنید و نتایج خوب را با تیم سپیدرود به دست خواهیم آورد. آقای کریمی به جز آنکه سرمربی تیم هستند کل تیم را در دست گرفتند و شرایط را خیلی متحول کردند و به همین دلیل است که در این چند هفته تیم به روزهای خوبی رسیده است.


غلامی هم‌چنین در خصوص فوت مجید غلام‌نژاد نیز گفت:
با مجید خدابیامرز در پاس همدان همبازی بودم و واقعا پیش از بازی نمی دانستم که چنین اتفاق در فوتبال برای یکی از دوستان خوب افتاده است و بعد از بازی توسط حسین کعبی متوجه شدم که اصلا باور نمی کردم و شوک به من وارد شد. از رویداد این ضایعه واقعا متاسف شدم و از خدا برای خانواده و همسرش صبر طلب می کنم. شاید اگر قبل از بازی این خبر را می شنیدم واقعا تاسف و تاثر آن من را به هم می ریخت و از همین رو بچه ها بعد از بازی خبر درگذشت مجید را به من گفتند که با آرامش بیشتری بتوانم بازی کنم. واقعا هنوز هم وقتی به روزهایی که با او بازی می کردم و درگذشتش فکر می کنم نمی توانم قبول کنم که چنین اتفاقی برای مجید رخ داده است.


مهاجم تیم سپیدرود رشت در پایان درباره بازی این هفته تیمشان با پرسپولیس گفت:
پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی در آزادی خیلی سخت است. با وجود آنکه آن‌ها خیلی از بازیکنانش را از دست داده‌اند اما باز هم کارمان مقابل آنها خیلی سخت است ولی ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم و ان شاالله با تمریناتمان در این هفته با موفقیت در این بازی تغییرات و بهبود سپیدرود را به همگان نشان خواهیم داد تا هوادارانمان را نیز خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها