کد خبر : 1553979 | 24 شهریور 1397 ساعت 17:58 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال ظاهر فریبنده‌ای دارد

منوچهری: از این همه دروغ شرمنده نمی‌شوید؟

دوست و همبازی سابق مجید غلام‌نژاد گفت: حدود 2،3 ماه قبل با مجید فوتبال بازی کردم و خیلی سرحال بود. مرگ او من را بسیار شوکه کرد.

منوچهری: از این همه دروغ شرمنده نمی‌شوید؟

به گزارش "ورزش‌سه"،  روز گذشته خبر فوت مجید غلام‌نژاد مدافع اسبق تیم ملی ایران، سایپا، استقلال تهران و... جامعه فوتبالی را عزادار کرد .


امین منوچهری بازیکن سپیدرود که از دوستان نزدیک مجید غلام‌نژاد محسوب می‌شود در خصوص مرگ این بازیکن گفت: من قبل از بازی دیروزمان از طریق استوری آرش برهانی متوجه شدم که مجید فوت کرده است. به همین دلیل روحیه من به هم ریخت و فقط منتظر بودم بازی تمام شود تا بیرون بیایم و ببینم چه شده است. در هر صورت برای خانواده مجید آرزوی صبر دارم و ان‌شالله بتوانند با این غم کنار بیایند.


منوچهری با ابراز تاسف از قضاوت‌های عجولانه درباره غلام نژاد می گوید: 2،3 ماه قبل با هم فوتبال بازی کردیم و مجید خیلی سرحال بود. در این حد که من به او گفتم چرا در لیگ برتر کار خود را ادامه نمی‌دهی که به من گفت در بندرعباس راحت‌تر زندگی می‌کنم. او همراه با همسرش در بندرعباس باشگاه بدنسازی راه اندازی کرده بود تا برخی از ضررهای دوران فوتبالش را جبران کند.  فوتبال ظاهر فریبنده‌ای دارد و بر خلاف تصویری است که در جامعه وجود دارد. همه باید دلیل این را بدانند که چرا بازیکنی مثل غلام‌نژاد که سابقه حضور در تیم ملی و باشگاه استقلال را دارد مجبور می‌شود برای گذران زندگی به بندرعباس برود و آن جا زندگی کند.


منوچهری در پایان گفت: من و مجید 6،7 سال در سایپا کنار هم بودیم و خاطرات خوبی با یکدیگر داشتیم. همه بازیکنان سایپا با هم در ارتباط هستند و رفاقت خود را با هم حفظ کرده‌اند. دیروز هم وقتی خبر را شنیدم واقعا نمی‌دانم چه شد؟ بسیار شوکه شدم و شرایط بدی برای من رقم خورد. امیدوارم حالا قدر کسانی که هستند را بدانیم. دیروز وقتی این خبر منتشر شد خیلی حرف و حدیث در رابطه با مرگ او به وجود آمد که خانواده او را اذیت کرد. اصلا حرف آن‌ها و شایعاتی که به وجود آمد درست نبود و امیدوارم کسانی که این حرف‌ها را درست کردند حالا بعد از شنیدن واقعیت شرمنده شوند و وجدان آن‌ها درگیر شود. حالا هم در رشت حضور دارم تا در تشییع جنازه او که اینجا برگزار می‌شود حضور داشته باشم.

دیدگاه‌ها