کد خبر : 1554000 | 24 شهریور 1397 ساعت 18:50 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس قدرت حذف الدحیل را دارد؛

گولسیانی: نکونام فوق العاده است، مثل قلعه نویی

مدافع گرجستانی تیم نساجی معتقد است از دست دادن موقعیت ها باعث باخت به پرسپولیس شد.

گولسیانی: نکونام فوق العاده است، مثل قلعه نویی

به گزارش "ورزش سه"،  تیم فوتبال نساجی مازندران در آخرین بازی خود در لیگ برتر چهارشنبه شب مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی قرار گرفت و با نتیجه  2 بر یک شکست خورد. در شرایطی که پرسپولیسی ها با 2 گل از میهمان خود پیش بودند، گئورگی گولسیانی از روی نقطه پنالتی تنها گل نساجی را به ثمر رساند. گولسیانی که یکی از خریدهای امسال تیم جواد نکونام به شمار می رود، فصل پیش هم از روی نقطه پنالتی به استقلال گل زده بود. این مدافع خوش استیل گرجستانی، گفت و گویی با ورزش سه انجام داده که در اینجا می خوانید.

 

-  شرایط کلی تیم چطور است؟

همه چیز خوب است. متاسفانه در بازی آخر نتیجه را واگذار کردیم؛ اما در حال کار و تلاش هستیم تا عملکردمان را بهتر کنیم.

 

-  بازی مقابل پرسپولیس چطور بود؟

بازی کردن مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی سخت است. من فکر می کنم نساجی بازی بدی به نمایش نگذاشت ولی پرسپولیس توانست از موقعیت هایش استفاده کند و به همین دلیل در نهایت برنده شد.

 

-  اوضاع برای خودت چطور پیش می رود؟

شرایط خوبی در نساجی دارم. هر روز در حال تمرین هستم تا خودم را تقویت کنم. من بیشترین چیزی را که در توان دارم پیاده می کنم تا به این تیم کمک کنم.

 

-  مردم قائمشهر پس از 24 سال حضور در سطح اول را تجربه می کنند. تو هم جو خاص این شهر را حس کرده ای؟

بله. من واقعا انتظار نداشتم که با چنین فضایی روبرو شوم. حیرت انگیز است. مردم قائمشهر عاشق فوتبال هستند. آنها در کنار فوتبال زندگی می کنند. به همین دلیل هر زمانی که ما در خانه بازی می کنیم، انگیزه خاصی داریم.

 

-  تو در ابتدای فصل پیشنهادهای دیگری غیر از نساجی هم داشتی.

بله. پیشنهادهای مختلفی دریافت کردم. چند تیم از ایران خواهان من بودند. در کنار آنها، پیشنهادهایی از اوکراین، قزاقستان، گرجستان، آذربایجان و حتی لبنان دریافت کردم.

 

-  با این حال چطور شد که نساجی را انتخاب کردی؟

توضیح دادنش کمی سخت است. من شاید اینجا آدم غریبه ای باشم. برای انتخاب تیم یا تصمیم های این چنینی، به قلبم گوش می دهم و نه هیچ چیز دیگری. ضمن اینکه وقتی با مدیران تیم و سرمربی آن صحبت کردم، آنها را دوست داشتم؛ چون می دانند چه اهدافی دارند و البته در چشم هایشان دروغی ندیدم.

 

-  کار کردن با نکونام چطور است؟

او یک انسان فوق العاده است. نکونام با انگیزه تمام کار می کند تا به موفقیت برسد. می توانم بگویم او هر روز به صورت 24 ساعته در حال کار است و می خواهد پیشرفت کند.

 

-  تو قبلا با امیر قلعه نویی هم کار کردی. چه مقایسه ای می توانی بین نکو و قلعه نویی بکنی؟

من از کار با قلعه نویی احساس خوبی داشتم. او یک مربی باتجربه است. شباهت هر دو مربی این است که از باختن متنفر هستند و از بازیکنانشان بیشترین حد توان را می خواهند. آنها هر دو در حین بازی شدیدا احساسی و هیجانی هستند. ضمن اینکه من در جلسات تمرین با هر دوی آنها راحت هستم.

 

-  آینده نساجی را چطور می بینی؟ می توانید با یک رتبه خوب همه را تحت تاثیر قرار دهید؟

الان برای حرف زدن راجع به رتبه و پایان فصل خیلی زود است. اما من مطمئن هستم که نساجی امسال حرفش را خواهد زد و خود را اثبات می کند.

 

-  چند روز پیش با پرسپولیس بازی کردید. به نظرت این تیم می تواند در بازی آسیایی پیش رو موفق شود و صعود کند؟

من سابقه بازی مقابل الدحیل را دارم. همچنین تیم پرسپولیس را هم می شناسم. الدحیل تیم قوی و سازماندهی شده ای است؛ اما پرسپولیس قطعا این قدرت را دارد که به نیمه نهایی آسیا برسد.

 

-  راستی تو سابقه گلزنی به پرسپولیس و استقلال را داری. داشتن این رکورد چه حسی دارد؟

حالا کسانی که از من بدشان می آید، بیشتر هستند (با خنده)

دیدگاه‌ها