کد خبر : 1554003 | 24 شهریور 1397 ساعت 18:47 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

دربی دسته دومی‌های گیلان به سود داماش

داماش گیلان با پیروزی مقابل چوکا تالش به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی راه پیدا کرد.

دربی دسته دومی‌های گیلان به سود داماش

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز هم ادامه پیدا کرد که در یکی از دیدارها تیم چوکا تالش از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم پوریای ولی میزبان داماش گیلان بود که قضاوت این دیدار را وحید کاظمی برعهده داشت.

 

مصطفی زینعلی، نیما دلاوری، سید هادی موسوی، محمد جعفری، علی مصطفایی، احسان عبدی، میلاد جلالی، هادی سهرابی، محمد دادرسی، سجاد عسگری و نورمحمدی نفراتی بودند که ترکیب تیم چوکای تالش را در ابتدای مسابقه تشکیل می‌دادند.

بهنام لایقی‌فر، امید قربانی، امیرحسین دهقان، آزاد جعفرزاده، میلاد پورمحسن، محمد رستمی، جابر نصیری، میثم میرپسندیده، مرتضی حیدری، عباس کندل و سعید باقرپسند هم ۱۱ بازیکنی بودند که سیامک فراهانی مقابل چوکا به میدان فرستاد.

چوکای تالش دسته دومی که در مرحله قبل جام حذفی با پیروزی خارج از خانه مقابل بادران تهران لیگ یکی کار بزرگی انجام داده بود، در مسابقه امروز برابر داماش گیلانی که در دیدار اخیر حذفی قشقایی شیراز را شکست داد، به تساوی بدون گل در وقت‌های معمول و اضافه دست پیدا کرد تا ضربات پنالتی تعیین کننده برنده این مسابقه باشد.

 

در وقت پنالتی دو تیم پنج ضربه به سمت دروازه یکدیگر زدند که داماشی‌ها توانستند به پیروزی ۴ بر ۳ دست پیدا کنند و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شوند؛ نورمحمدی اولین پنالتی چوکا را خراب کرد و آخرین پنالتی این تیم را هم لایقی‌فر از دلاوری گرفت و در تیم داماش هم توسط زینعلی مهار شد.

 

دیدگاه‌ها