کد خبر : 1554053 | 24 شهریور 1397 ساعت 22:14 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: مثل روز روشن بود که داور باید پنالتی می گرفت

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر، پس از شکست 1-0 تیمش مقابل پارما، از اینکه داور برخورد توپ به دست بازیکن حریف را پنالتی اعلام نکرد، ابراز تاسف کرد.

اسپالتی: مثل روز روشن بود که داور باید پنالتی می گرفت

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حالی در این دیدار خانگی شکست خورد که در بیشتر دقایق بازی، کاملا بر توپ و میدان مسلط بود اما در نهایت پارما با گل تماشایی فدریکو دی مارکو به پیروزی رسید.

اسپالتی به خبرنگاران گفت:" ما تلاش کردیم تا چند برنامه مختلف داشته باشیم اما وقتی اتفاقات غیرمنتظره رخ می دهد، مجبور می شوید برنامه ها را تغییر بدهید. ما تلاش کردیم تا از دالبرت در کناره ها استفاده کنیم زیرا او از سرعت لازم برای مهار ژروینیو برخوردار بود و شجاعت برعهده گرفتن این مسئولیت را داشت.

واضح است که وقتی اینتر بعد از دو شکست در چهار هفته ابتدایی، مقابل این هواداران در سن سیرو بازی می کند، دشوار است که به دنبال بهانه یا دلیلی باشید. ما باید بیشتر تلاش می کردیم.

 

 

1336435

 

حتی اگر در دقایقی ما خیلی خوب کار کردیم و به ندرت به پارما اجازه دادیم تا کاری انجام بدهد. فکر می کنم آنها مقابل یوونتوس موقعیت های بیشتری داشتند اما در نهایت ما یک گل استثنایی دریافت کردیم."

در جنجالی ترین صحنه بازی، دی مارکو ضربه پریشیچ را با آرنج از دروازه خارج کرد اما حتی بعد از ویدئوچک هم داور برای اینتر پنالتی اعلام نکرد.

" من حالا صحنه را دیدم و واقعا می توانست پنالتی باشد. نمی دانم VAR چگونه کار می کند اما دی مارکو واقعا با بازویش، مسیر توپ را از داخل دروازه منحرف کرد. دست او باز بود و توپ نمی توانست جای دیگر برود. مثل روز روشن بود.

واقعا ناامیدکننده بود که پارما برای وقت تلف کردن و بازی دفاعی آمده بود. حتی دیدیم که لوئیجی سه‌په یک توپ اضافه را وارد زمین کرد تا مانع از کرنر سریع ما شود."

دیدگاه‌ها