کد خبر : 1554064 | 24 شهریور 1397 ساعت 22:01 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد؛

ایلی استن: دانش لازم برای هدایت فولاد را دارم

سرمربی امروز تیم فولاد حفظ آمادگی تیم تا بازی سپاهان را هدف مهم پیش روی سرخپوشان دانست.

ایلی استن: دانش لازم برای هدایت فولاد را دارم

به گزارش "ورزش سه"، ایلی استن سرمربی فولاد در بازی امروز پس از پیروزی 7 بر صفر مقابل مس شهر بابک، گفت: هنوز موفقیتی به دست نیامده و فقط به مرحله بعد رفتیم. برای بازی با سپاهان امیدواریم بهتر کار کنیم. باید آمادگی تیم را تا بازی با سپاهان حفظ کنیم. من یک سال و چند ماه است اینجا هستم و با بازیکنان و تیم آشنایی دارم. ما باید آینده را برای فولاد بسازیم.

 

او در مورد آینده نیمکت فولاد اظهار داشت: به هر حال من نمی‌توانم در مورد آینده نظر بدهم. مهم این است که ما برای بازی بعد آماده شویم و اینکه چه تصمیمی در مورد آینده مربیگری تیم گرفته می‌شود به تصمیمات کلان مدیریتی باشگاه بر می‌گردد. ما فعلا نیاز به حمایت داریم.

 

استن درباره احتمال سرمربیگری اش در فولاد گفت:‌ اولین بار در دوران کاری من است که به عنوان کمک مربی آمده بودم. 15 سال سابقه سرمربیگری دارم و دانش و تجربه کافی در این زمینه را دارم. فقط می‌خواستم به این مسئله اشاره کنم. من کمک سرمربی رومانی هم بودم. الان مهم است که تیم را به نحو احسن تقویت کنیم و با بازی زیبا هواداران را برای حضور بیشتر در ورزشگاه دعوت کنیم. فکر نمی‌کنم گذشته یک مربی به درد آینده او بخورد. مهم کاری است که باید الان انجام شود و مردم باید ببینند نتیجه کار چیست.

دیدگاه‌ها