کد خبر : 1554078 | 25 شهریور 1397 ساعت 01:05 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

در سن مامس اتفاق افتاد

بیلبائو 1-1 رئال مادرید: اولین لغزش شاگردان لوپتگی

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل اتلتیک بیلبائو با نتیجه مساوی 1-1 متوقف شد.

بیلبائو 1-1 رئال مادرید: اولین لغزش شاگردان لوپتگی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان خولن لوپتگی که در سه دیدار قبلی در این فصل به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب مقابل بیلبائو به سختی توانستند به یک تساوی دست پیدا کنند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه ابتدایی به گل برسند اما حضور دو مدافع بیلبائو، مانع از این شد که لوکا مودریچ از موقعیتی که مارکو آسنسیو برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند. برتری رئالی ها در دقایق ابتدایی ادامه داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه بیلبائو ایجاد کنند.

 

1336580

 

پس از آن نوبت تیم میزبان بود که ابتکار عمل را در دست بگیرد و دو موقعیت خطرناک روی دروازه رئال ایجاد کند. ابتدای در دقیقه 14، روی پاس سوسائتا، ایناکی ویلیامز صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی در چهارچوب دروازه رئال نداشت.

پس از آن نوبت خود سوسائتا بود که با یک شوت خطرناک، دروازه رئال را تهدید کند اما ضربه او نیز از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم یکی دو موقعیت خوب روی دروازه هم ایجاد کردند اما باز هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در دقیقه 30، چیزی نمانده بود که آسنسیو با یک شوت محکم، قفل دروازه بیلبائو را باز کند اما واکنش خوب سیمون، دروازه میزبان را بسته نگه داشت.

در مقابل این بیلبائو بود که در دقیقه 32 به گل رسید. روی پاس عرضی سوسائتا و دخالت ویلیامز، در نهایت این مونیاین بود که توانست دروازه رئال را باز کند و بیلبائو را 1-0 پیش بیندازد.

 

 

1336582

 

 

چهار دقیقه بعد بیلبائو می توانست به گل دوم برسد اما گل رائول گارسیا را داور آفساید اعلام کرد تا اختلاف همان یک گل باقی بماند. در دقیقه 38، مودریچ می توانست خیلی زود کار را به تساوی بکشد اما ضربه پای چپ او را بار دیگر سیمون دفع کرد. در دقایق پایانی این نیمه بازی موقعیت ویژه ای نداشت و بیلبائو با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد اما اولین موقعیت جدی را بازیکنان بیلبائو در دقیقه 49 خلق کردند. روی همکاری مونیاین و اچبریا، یک موقعیت خوب برای ویلیامز ایجاد شد اما ضربه او از کنار دروازه رئال به بیرون رفت.

در ادامه باز هم این بازیکنان رئال بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و می توانستند در دقیقه 59 به گل تساوی برسند ولی باز هم سیمون با یک واکنش خوب، این بار مانع از گلزنی سرخیو راموس شد.

ولی سرانجام تلاش رئالی ها به نتیجه رسید و این تیم در دقیقه 63 دروازه بیلبائو را باز کرد. روی ارسال دیدنی گرت بیل از سمت راست بود که ایسکو با ضربه سر توانست کار را به تساوی بکشد.

 

1336597

 

1336593

 

فشار حملات رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 69، این تیم صاحب یک موقعیت بسیار خوب برای زدن گل برتری شد ولی آسنسیو در موقعیتی تک به تک، توپ را به بدن سیمون کوبید و توپ برگشتی را هم بنزما از بالای دروازه به بیرون زد.

دو دقیقه بعد نوبت بیلبائو بود که تا آستانه زدن گل دوم پیش برود ولی آنها نیز نتوانستند از موقعیت بسیار خوبی که روی اشتباه راموس ایجاد شده بود، استفاده کنند.

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها