کد خبر : 1554089 | 25 شهریور 1397 ساعت 08:46 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس بایرن: خطا روی رافینیا ضرب و جرح عمدی بود

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل لورکوزن بلافاصله در مقابل رسانه‌ها قرار گرفت تا عصبانیت شدید را خود نسبت به خطای انجام شده روی رافینیا ابراز کند.

رئیس بایرن: خطا روی رافینیا ضرب و جرح عمدی بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی و پیروزی بایرن مونیخ، اولی هوینس رئیس این باشگاه بلافاصله سکوهای ورزشگاه را ترک کرد و در مقابل میکروفون خبرنگاران قرار گرفت تا خشم خود را نسبت به خطای کریم بالعربی بازیکن لورکوزن روی رافینیا دفاع چپ تیمش اعلام کند. بالعربی از راه دور و از پشت سر روی پاهای رافینیا تکل رفت و به شدت به پشت پای او ضربه زد، ضربه‌ای که احتمال داده می‌شود به مصدومیت رافینیا از ناحیه‌ی ساق پا منجر شده باشد.


رافینیا بعد از این خطا قادر به ادامه‌ی بازی نبود و با کمک تیم پزشکی از زمین خارج شد. داور مسابقه هم بلافاصله به بالعربی یک کارت قرمز مستقیم نشان داد.


 به گزارش نشریه‌ی کیکر، هوینس بدون پرده‌پوشی و ملاحظات معمول گفت:" خطای بالعربی واقعاً دیوانه‌وار بود. این خطا اسم روشنی دارد: ضرب و جرح عمدی! کسی که این حرکت را انجام می‌دهد باید سه ماه از تمام میادین فوتبال محروم شود. به خاطر حماقتش. هیچ فوتبالیستی نباید چنین حرکتی را انجام دهد، به خصوص در خط نیمه‌ی زمین که هیچ موقعیت خطرناکی در کار نیست".


اما هوینس با وجود تکل بالعربی روی رافینیا معتقد بود که لورکوزن بازی بیش از حد فیزیکی‌ای انجام نداده است.


هوینس گفت:" نمی‌توانیم لورکوزن را به بازی بیش از حد فیزیکی متهم کنیم. مثلاً مصدومیت تولیسو تقصیر هیچکس  نبود. برای  همین معتقدم برعکس بازی هوفنهایم که تیم مقابل ما عمداً برای مصدوم کردن بازیکنان ما به زمین آمده بود، امروز شاهد چنین صحنه‌هایی نبودیم".


بایرن مونیخ تا کنون به صورت رسمی در مورد شدت مصدومیت تولیسو بیانیه‌ای صادر نکرده و نیکو کوواچ هم بعد از بازی از اظهار نظر در این باره سر باز زد. اما هوینس گفت:" وضعیت تولیسو خوب به نظر نمی‌رسد. شواهد و قرائن نشان می‌دهد تاندون آشیل پای او آسیب دیده است".

دیدگاه‌ها