کد خبر : 1554112 | 25 شهریور 1397 ساعت 10:31 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

احیای پسر اصفهانی در قصر وارنا(عکس)

جوان اصفهانی والیبال ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بار دیگر احیا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، جواد معنوی نژاد که با درخشش در بازی های ملی سال ۲۰۱۷ توانست به سری آ ایتالیا و باشگاه ورونا راه پیدا کند، در ابتدای سال جاری با بدشانسی مواجه شد. این پسر اصفهانی که بعد از پایان ماموریت باشگاهی برای همراهی تیم ملی به تهران بازگشته بود، متوجه مصدومیتی در پای خود شد که او را چند هفته دور از میادین نگه داشت و در نهایت لیگ ملت ها را به صورت کامل از دست داد.


شاید برای هر بازیکنی سخت بود که در چنین شرایطی بتواند جایگاه خود را پس بگیرد. معنوی نژاد با توجه به سن و سال پایینش بار دیگر مورد اعتماد کولاکوویچ قرار گرفت و با تیم ملی به بازی های آسیایی رفت. آنجا هم نتوانست خیلی زیاد به میدان برود.


در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ هم کمتر کسی تصور می کرد این بازیکن ۲۲ ساله در ترکیب اصلی تیم کولاکوویچ قرار بگیرد؛ اما با توجه به مصدومیت مرتضی شریفی و عملکرد خوب معنوی نژاد از همان بازی اول این اتفاق رخ داد.


معنوی نژاد خیلی خوب توانست خودش را اثبات کند و حالا یکی از ستاره های تیم ملی در بلغارستان به شمار می رود. در ۳ بازی اخیر که در قصر ورزشی وارنا برگزار شده، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی این پسر اصفهانی بوده است.

 

1336649

 

1336648

دیدگاه‌ها