کد خبر : 1554125 | 25 شهریور 1397 ساعت 10:32 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه لوپتگی در ایجاد تغییرات در خط میانی رئال

اشتباه خولن لوپتگی در انتخاب هافبک دفاعی در دیدار شب گذشته رئال مقابل سوسیداد، در نهایت به امتیاز از دست دادن این تیم منجر شد.

اشتباه لوپتگی در ایجاد تغییرات در  خط میانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، لوپتگی قصد داشت به کاسمیرو که 180 دقیقه برای تیم ملی برزیل بازی کرده بود، بازی ندهد و از همین رو تونی کروس را به جای او در آن پست به میدان فرستاد. هافبک آلمانی بار دیگر نشان داد که قادر نیست وظایف یک هافبک دفاعی تخریبی را به خوبی بازی کند و نمی‌تواند بهترین عملکرد را در این پست داشته باشد.

 

 

1336667

 

 

پست اصلی او در حقیقت روان سازی حرکت توپ و چرخش آن است نه بازپس گیری مالکیت توپ. لوپتگی دو گزینه مناسب دیگر نیز در اختیار داشت، فده والورده که به همراه تیم به سن مامس سفر نکرده بود و مارکوس یورنته که از روی سکوها تماشاگر بازی بود.

 

وقتی کاسمیرو به زمین فرستاده شد و کروس به پست اصلی اش بازگشت، رئال بیش از پیش تناسب خود را به دست آورد و مثل همیشه شد. بیلبائو از اینکه در میانه میدان با برتری فیزیکی توانسته بود پیروز شود، خوشحال بود. غیبت کاسمیرو از این جهت که تیم از لحاظ فیزیکی دچار افت شده بود نیز رئال را تحت فشار قرار داده بود.

 

 

1327632

 

 

با درخشش اونای سیمون در درون دروازه، شاگردان ادواردو بریزو می‌دانستند که چطور در حمله ظاهر شوند و همینطور چطور جلوی حملات رئال را بگیرند. بازی در نهایت به شکلی به پایان رسید که بیلبائو شانس بیشتری برای کسب سه امتیاز داشت. دروازه تیبو کورتوا بارها با خطر روبرو شد و گرت بیل که نمایش خوبی داشت، تماشاگر بنزما بود که نتوانست مثل بازی های قبلی بدرخشد. ماریانو، تنها مهاجم نوک تخصصی رئال هم برای دومین بازی پیاپی از روی نیمکت شاهد بازی تیمش بود.

 

دیدگاه‌ها