کد خبر : 1554127 | 25 شهریور 1397 ساعت 10:24 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

گفت و گو با گزارشگر تلویزیون آبادان

تماشاگران صنعت نفت با بطری به ما حمله کردند

بازی جذاب و پرحاشیه نفت آبادان و تراکتورسازی اتفاقات و حوادث زیادی داشت و حتی گزارش و گزارشگر تلویزیون آبادان نیز خبرساز شد.

تماشاگران صنعت نفت با بطری به ما حمله کردند

به گزارش" ورزش سه " صنعت نفت توانست در جام حذفی از شکست برابر تراکتورسازی مساوی ساخته ودر ضربات پنالتی با درخشش محمد دریس دروازه بان جوانش حریف پرمهره اش را شکست دهد؛ اما اعضای این تیم از اتفاقاتی که روی سکوهای آبادان در این بازی رخ داد ناراحت بودند.

 

مسئولان تیم صنعت نفت حتی به نحوه گزارش علی عرب زاده گزارشگر بازی نیز به شدت معترض بودند چرا که او در طول بازی از بازیکنان و مدیریت صنعت نفت انتقاداتی انجام داد. نکته جالب اینجا است که در اوج انتقادات این گزارشگر از صنعت نفت و بخصوص بازیکنان خارجی ، بالوتلی یک گل زد و یک پنالتی هم گرفت تا کرار آن را تبدیل به گل مساوی کند. با این وجود مسئولان صنعت نفت آنقدر از گزارش این بازی عصبانی بودند که ادعا کردند می خواهند از گزارشگر به حراست سازمان صدا و سیما شکایت کنند.


علی عرب زاده گزارشگر این بازی اما در این رابطه گفت:« خدا شاهد است آبادان خیلی کوچک است و همه همدیگر را می بینند و می شناسند. باور کنید وقتی به نمازخانه واحد سیار رفتم و برگشتم آنقدر تماشاگران فشار آورده بودند که حالم بد شد و قصد نداشتم گزارش کنم. اینجا امکانات واقعا کم و شرایط در ورزشگاه با جایی مثل ورزشگاه آزادی کاملا متفاوت است.»


او افزود:« کل آبادان دو تا خیابان است و همه با هم چشم در چشم هستند و همدیگر را می شناسند  باور کنید اما با این وجود خیلی چیزها رعایت نمی شود.»


گزارشگر بازی درباره گزارشش در این بازی گفت:« بحثی که خیلی خبرساز شد آنجایی بود که من روی بازیکن خارجی تیم صحبت کردم و منظورم سوارز بود. باور کنید این خواست مردم بود. توقع ها خیلی از تیم و بازیکنان بالا است بخصوص بازیکنان خارجی که با این قیمت بالای دلار به ایران می آیند.»


او درباره جو ورزشگاه هم گفت:« قبول دارم جو ورزشگاه خیلی بد بود. حتی تماشاگران به هوای اینکه آقای عیسی زاده سمت ما است شروع به پرتاب بطری و فحاشی کردند. آنها فکر می کردند مدیر عامل پیش ما نشسته است و همین شرایط را برای ما هم دشوار کرد.» عرب زاده ادامه داد:«  ببینید تیم ما خوب است اما انتظارها بالا است. خیلی ها می ترسند و نگران هستند که تیم دوباره سقوط کند. آن ها نسبت به بازیکن خارجی که در 5 هفته هیچ کاری نکرده اعتراض دارند و کسی به کرار اعتراض ندارد. حالا از شانس من زمانی که داشتم این حرف ها را می زدم بالوتلی گل زد. خودم هم گفتم در گزارش....»


او با تایید اینکه برخی کانال های هواداری در اتفاقات روی سکوها نقش دارند گفت:« بله کانال ها هستند و نقش دارند اما من یک سوال دارم چرا باشگاه اجازه می دهد 5 کانال با ادمین های مختلف با نام صنعت نفت فعالیت کند. خودش باید جلوی این کانال ها را بگیرد. ببینید مردم آبادان دنبال برد هستند و از اینکه تیمشان دوباره مثل قبل به لیگ یک برود و چند سال تلاش کند که برگردد می ترسند.» عرب زاده اضافه کرد:« اما فضای ورزشگاه خراب است و این را قبول دارم. من خودم واقعا آنقدر بطری پرتاب شد که ترسیده بودم.»


گزارشگر تلویزیون آبادان گفت:« هواداران آبادانی به رتبه تک رقمی هم راضی هستند فقط استرس سقوط دارند. تیم الان مهاجم ندارد. تماشاگران می گویند اگر مهاجم گلزن نداشته باشیم به مشکل می خوریم. می گویند چرا بازیکنان خارجی فصل قبل را نگه نداشتید و رفتید این خارجی ها را آوردید. اینجا کرار را همه دوست دارند و کسی ناراحت نیست که او یک میلیارد و هشتصد میلیون گرفته است. علی قربانی قرار بود به آبادان بیاید گفتند ما دومیلیارد نداریم به او بدهیم اما بازیکن خارجی آیا کمتر از دومیلیارد می گیرد. شیمبا خارجی خوبی بود.»


عرب زاده در این رابطه که آیا گزارشگر یک بازی حق دارد که درباره این مسایل صحبت کند یا نه هم افزود:« راستش را بخواهید خود شما بارها از ما انتقاد کردید چرا از تیم شهرمان حمایت می کنیم. حالا از انتقاد ما هم انتقاد می شود. به نظرم گزارشگر باید عادلانه قضاوت کند اما همانطور که گفتم باید بافت جایی مثل آبادان را بشناسید. اینجا خیلی کوچک است و همه همدیگر را می شناسند و مردم از ما میخواهند. چاره ای نیست باید انجام بدهیم.»

دیدگاه‌ها