کد خبر : 1554200 | 25 شهریور 1397 ساعت 14:20 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایسکو:

رئال، ده بازیکن بعلاوه من نیست

ایسکو شب گذشته با گل خود، ناجی رئال مادرید در ورزشگاه سن ماس شد.

رئال، ده بازیکن بعلاوه من نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال با یک گل از بیلبائو عقب بود که لوپتگی ترجیح داد مودریچ را از زمین خارج کرده و ایسکو را به جای وی وارد میدان کند. تعویضی که ثمر بخش بود و همین بازیکن توانست با یک ضربه سر تماشایی، گل تساوی را به ثمر برساند.

 

 

1336742

 

 

برخی بر این اعتقادند که رئال مادرید فعلی، ده بازیکن بعلاوه ایسکو است. ستاره مالاگایی در پایان بازی گفت:« در تیم فقط من نیستم که بازی می کنم. ستاره های دیگری نیز حضور دارند که شاید از من هم بهتر هستند و در نهایت ترکیب اصلی بر عهده مربی است. اینکه گفته می شود رئال ده بازیکن بعلاوه من است را شما خبرنگاران ساخته اید و عقیده لوپتگی نیست.»

 

ایسکو در مورد بازی گفت:« فوتبال همین است. اتلتیک رقیب بزرگ و سختکوشی است. این بهترین بازی ما نبود و البته بد هم نبودیم. موقعیت های گلزنی خوبی داشتیم و تنها در زدن ضربات آخر بی دفت بودیم. اگر کمی صبورتر بودیم، شاید برنده از زمین خارج می شدیم.»

 

 

1336609

 

 

ایسکو در مورد گلی که به ثمر رساند گفت:« معمولا عادت به گلزنی با ضربه سر ندارم. پنج سال پیش در اولین سال حضورم در رئال، چنین گلی زده بودم. در هر صورت این بازی تمام شد و باید به چهارشنبه و مصاف با رم فکر کنیم.»

 

دیدگاه‌ها