کد خبر : 1554255 | 25 شهریور 1397 ساعت 17:10 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی نسب: نتیجه بازی با پرسپولیس ناعادلانه بود

خوشحالم با تیم بزرگ استقلال بازی داریم

مدافع سابق تیم ملی شانس ایران برای کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را با توجه به شرایط موجود و وجود تیم‌هایی مانند ژاپن، کره جنوبی و استرالیا کم دانست و آن را سخت توصیف کرد.

خوشحالم با تیم بزرگ استقلال بازی داریم 

به گزارش "ورزش سه" تیم نساجی مازندران هفته گذشته در بازی عقب مانده هفته ششم لیگ برتر خود در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس تهران قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خورد. مسابقه‌ای که در آخر حواشی بسیاری داشت و کادرفنی هر دو تیم اعتراضات فراوانی را به داور مسابقه وارد کردند. مهدی هاشمی‌نسب، دستیار جواد نکونام در مورد این بازی گفت:  تیم ما مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و اشتباهات داوری در آن بازی بی تاثیر نبود. به نظرم نتیجه عادلانه در آن دیدار مساوی بود اما تصمیمات داوری ما را بازنده کرد. علی شجاعی با تنها دو خطا اخراج می‌شود اما بازیکن پرسپولیس خطا‌های به مراتب بیشتر و خطرناکی انجام داد و تنها یک کارت زرد دریافت کرد. سوت‌های آقای کرمانشاهی در این دیدار بسیار تاثیر گذار بود و نتیجه غیر عادلانه‌ای رقم زد. پرونده آن بازی بسته شده و در حال حاضر هم شرایط نساجی بسیار خوب است و خود را برای بازی با شاهین در جام حذفی آماده می‎‌کنیم. 


نساجی در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر مقابل استقلال تهران قرار می‌گیرد. مربی تیم نساجی درباره این دیدار نیز گفت:  خوشحالم هفته آینده با تیم بزرگ و با شخصیت استقلال بازی داریم. من در زمان مربیگری آقای پورحیدری به این تیم آمدم و خاطرات خوبی با استقلال بزرگ دارم. امیدوارم در دیدار با این تیم هر تیمی که لیاقت دارد پیروز میدان شود.


مدافع سابق استقلال تهران درباره دیدار سخت این تیم با السد قطر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت:  استقلال کار راحتی در قطر ندارد و باید تلاش زیادی برای کسب نتیجه داشته باشد. اما همیشه بازیکنان ایرانی کارهای سخت را ممکن ساختند و اتفاقات غیر منتظره رقم زدند. بازیکنان استقلال باید برای دیدار فردا امید داشته و امیدوار به صعود باشند و ان‌شاالله بتوانند اتفاقات خوبی رقم بزنند. 


مهدی هاشمی‌نسب که سابقه 28 بار پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه دارد در مورد شانس ایران برای کسب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گفت: تا الان با این همه هزینه‌ای که شده هیچ اتفاق خاصی برای تیم ملی نیفتاده است. ما قبلا هم همین راه را رفتیم و این دوره فقط کمی هموار تر بود. تیم ملی همراه با حشمت مهاجرانی، جلال طالبی و برانکو ایوانکوویچ در جام جهانی حضور داشته و در هیچ دوره‌ای صعود به مرحله بعد را تجربه نکرده است. حالا هم همراه با کی‌روش هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و ما به مانند قبل به دور دوم صعود نکردیم. 


وی سخنان خود را اینگونه ادامه داد: تمام مربیانی که در چند سال اخیر حضور داشتند به دنبال قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بودند اما حسرت مردم ایران برای دیدن قهرمانی ایران طولانی شده است. با این شرایط شانس قهرمانی تیم ملی بسیار کم است. نمی‌دانم چه تصمیماتی توسط مسئولین اتخاذ می‌شود اما با وجود تیم‌هایی مانند کره جنوبی، استرالیا و ژاپن کار بسیار سختی داریم. فقط امیدوارم با توجه به شرایط سختی که وجود دارد در نهایت اتفاقات خوبی رخ دهد و با کسب قهرمانی مردم ایران خوشحال شوند.

دیدگاه‌ها